Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@16:41:49 GMT

همه ایرانی‎هایی که نمی‌توانند دستیار شفر شوند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۷۸۵

همه ایرانی‎هایی که نمی‌توانند دستیار شفر شوند

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از خودداری «جیری ساناک» از ادامه همکاری با باشگاه استقلال برای فصل جاری، هنوز جانشین وی در کادر فنی آبی پوشان مشخص نشده است.

با اعلام امیر حسین فتحی مدیرعامل این باشگاه، «شفر» درخواست رسمی‌اش را برای اضافه کردن دستیار جدید در اختیار باشگاه قرار داده و حتی گزینه مورد نظرش را هم معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزینه‌ای که گفته می‌شود ایرانی نیست و مذاکرات اولیه برای استخدام وی آغاز شده است.

در یک ماهه اخیر که بحث اضافه شدن یک دستیار جدید برای شفر داغ شد، کم نبودند نام هایی که بعنوان کاندیدای حضور روی نیمکت استقلال مطرح شدند  هرچند که هیچ یک از آنها مورد تایید نهایی مربی آلمانی قرار نگرفتند.

از جمله اسامی مطرح شده در این زمینه، محمد تقوی سرمربی موقت تیم تراکتورسازی است. نام تقوی فصل گذشته هم برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال مطرح شد که البته مورد تایید قرار نگرفت. در این فصل هم بارها از از تقوی در فضای مجازی و برخی از رسانه‌ها بعنوان نامزد دستیاری شفر یاد شد اما هیچ گاه این بحث جدی نشد.

مجید نامجو مطلق یکی از اعضای کمیته فنی استقلال است که نام وی جدی‌تر از همه گزینه‌های دیگر برای این منظور مطرح شد. نام نامجو مطلق واقعا و جدی تر از دیگران برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال مطرح شد اما این مورد هم عملی نشد در حالیکه اعضای کمیته فنی استقلال هم بی تمایل نبودند که نامجو مطلق به کادر فنی اضافه شود.

مهدی پاشازاده هرگز به صورت رسمی بعنوان گزینه‌ای جدی برای حضور در کادر فنی استقلال مطرح نشد اما نام وی هم برای این منظور به گوش رسید. تسلط پاشازاده به زبان آلمانی، سابقه او در هدایت تیم‌های لیگ های پایین تر و نزدیکی سنش به بازیکنان از جمله مواردی بود که جزو فاکتورهای مثبت پاشازاده محسوب می‌شد. 

امیدرضا روانخواه هم می‌توانست یکی از گزینه‌های اضافه شدن به کادر فنی استقلال باشد. پیشکسوت جوانی که عضو کمیته فنی باشگاه است و اگر شفر با این موضوع موافقت می‌کرد، حمایت کمیته فنی را هم با خود داشت.

علی سامره مهاجم پیشین آبی پوشان هم از جمله پیشکسوتانی بود که بی تمایل برای حضور در کادر فنی استقلال نبود. وی اخیرا هم از هدایت تیم مس رفسنجان کنار رفته بود و به تیمی هم تعهد نداشت.

رضا عنایتی دیگر مهاجم سابق آبی پوشان هم می‌توانست از گزینه‌های مناسب برای این منظور باشد. حتی عنایتی به صورت غیر مستقیم هم به برخی از تصمیم سازان باشگاه پیشنهاد شده بود.

سرمربی آبی پوشان که فصل گذشته «جیری ساناک» را در کنار خود داشت و این مربی اهل جمهوری چک کمک شایانی به او در زمینه آماده سازی و هدایت تیم کرده بود، ترجیح داد تا با توجه به حضور بیژن طاهری در کادر فنی، از یک دستیار غیر ایرانی استفاده کند. 

بر همین اساس شفر گزینه مورد نظرش را برای اضافه شدن به کادر فنی آبی پوشان انتخاب کرده و این گزینه را برای انجام مقدمات به مسئولان باشگاه معرفی کرده است تا هیچ یک از گزینه های ایرانی عملا شانسی برای اضافه شدن به کادر فنی نداشته باشند. 

کد خبر 4464040

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران جیری ساناک وینفرد شفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها

وزیر راه از دستور کار قرار گرفتن تهاتر کالا با پاکستان خبر داد و گفت:‌با توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری تجارت ۱۰ میلیارد دلاری دو کشور محقق می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهرداد بذرپاش وجود بنادر مهم پاکستان از جمله کراچی و موقعیت بنادر ایران از جمله بندر چابهار و دسترسی به آب‌های آزاد را فرصت مناسبی برای توسعه روابط اقتصادی دو کشور دانست و اظهار کرد: توسعه بنادر پاکستان و ایران از دیگر موضوعاتی بود که در دیدارهای دوجانبه مطرح شد.

وی با بیان این‌که دستیابی به این هدف گذاری ۱۰ میلیارد دلاری تجارت دو کشور نیازمند توسعه جدی زیرساخت‌ها از جمله بنادر و تسهیل تردد کامیون‌ها در مرزهای دو طرف است، افزود: مرز ریمدان، میرجاوه و پیشین میان ایران و پاکستان وجود دارد که دو مرز آن‌ها نسبتاً جدید است و باید تردد از این مرزها تسهیل شود.

وزیر راه و شهرسازی از طرح اجازه حمل یکسره بار توسط کامیون‌های ایرانی به داخل پاکستان خبر داد و افزود: این موضوع هم سرعت تردد و هم حجم انتقال بار را افزایش می‌دهد.تسهیل تردد جاده‌ای و توسعه زیرساخت‌ها در دو طرف مورد بحث قرار گرفت و مطرح شد که هم توسعه پارکینگ‌ها و هم مناسب‌سازی معابر تردد باید موردتوجه قرار گیرد.

بذرپاش یادآور شد: مشکلات برخی رانندگان ایرانی در خصوص لزوم اخذ ویزا و اجازه ورود تنها تا ۵۰ کیلومتر به کشور پاکستان از جمله دغدغه‌هایی بود که با طرف پاکستانی مطرح و مقرر شد این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: موضوع همکاری‌های هوایی از جمله افزایش پروازها به‌ویژه بین لاهور و مشهد یا تهران مطرح شد. بر این اساس مقرر شد با برقراری پرواز میان تهران و اسلام‌آباد توسط شرکت‌های ایرانی، بستر تردد راحت‌تر تجار دو کشور فراهم شود.

رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان، با بیان طرح موافقت‌نامه تجارت آزاد دو کشور، اضافه کرد: تعدادی موافقت‌نامه پیشنهادی از سوی سازمان‌های ایرانی به‌طرف پاکستانی ارسال شده بود که تا کنون نظر موافق یا مخالفی از سوی پاکستان اعلام نشده، به همین منظور قرار شد کارگروهی در وزارت مربوطه تشکیل و نشست‌های مجازی با سازمان‌های هم تراز برگزار شود تا هرچه سریع‌تر در مورد موافقت‌نامه‌ها نظر بدهند. همچنین نشست بعدی در سطح معاونان وزیر در تهران برگزار شود.

بذرپاش تهاتر کالا را از دیگر موضوعات مورد بحث طرفین اعلام کرد که در دستور کار برای پیگیری بیشتر قرار گرفت.

وی با اشاره به روی کار آمدن دولت جدید در پاکستان ابراز امیدواری کرد توسعه همکاری‌ها با جدیت در دستور کار قرار گیرد و توافق‌نامه‌ها به سرانجام برسد.

رئیس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی ایران و پاکستان یادآور شد: پاکستان به دلیل مجاورت مرزی قابل توجه با کشورمان و بازار بزرگی که دارد، فضای مناسبی برای فعالان اقتصادی ایرانی است و باید زیرساخت‌ها برای دسترسی هرچه آسان‌تر تجار و بازرگانان ایران به این بازار فراهم شود که در نهایت توسعه اقتصادی کشور را به دنبال دارد.

کد خبر 747119

دیگر خبرها

  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • مربی تیم ملی به کادر فنی تراکتور اضافه شد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • اضافه شدن دومنیکو تدسکو به فهرست گزینه‌های سرمربیگری میلان / گاتزتا
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد
  • کلینزمن یا یحیی؟! | گزینه اول و آخر تراکتور کیست؟
  • یحیی، گزینه اول و آخر نیمکت تراکتور
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها