Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@20:58:46 GMT

صنایع غذایی بیژن

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۸۰۵

گروه صنایع غذایی بیژن بمنظور تکمیل کادر مدیریتی خود در استان تهران از افراد واجد شرایط زیر با شرط حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی را با شرایط مناسب دعوت به همکاری می نماید.

ردیف عنوان شغلی  شرایط احراز ۱ مدیر توزیع حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۲ مدیر فروش تهران حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۳ مدیر فروش شهرستان حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۴ مدیر فروش بازار خاص حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۵ مدیر بازرگانی حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۶ مدیر بازاریابی حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۷ مدیر تامین کالا حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۸ مدیر انبار حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۹ مدیر مالی حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی ۱۰ مدیر اداری حداقل ۵ سال تجربه مرتبط در شرکتهای پخش و تولید مواد غذایی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
درج عنوان شغلی در موضوع ایمیل الزامی است آدرس ایمیل: HR@bijan-ds.com

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: استخدام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره امور بیمارستان‌های معاونت درمان دانشگاه نیشابورگفت :ارزش بسته های معیشتی توزیع شده یک میلیارد ریال بود.
علی گاراژیان افزود:همچنین همزمان  با روز جهانی هموفیلی ۲۰ بسته موادغذایی به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال به یادبود مرحومه محبوبه خداوردی شهید سلامت، به خانواده‌های بیماران هموفیلی زیر پوشش اهدا شد.

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود
  • مواد غذایی‌ای که به کاهش التهاب معده کمک می‌کنند
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • اهدا ۱۵۰ بسته مواد غذایی به بیماران خاص و هموفیلی درنیشابور
  • کشف و معدوم سازی مواد غذایی فاسد
  • صدور بیش از ۷۰ فقره مجوز تاسیس صنایع کشاورزی در مازندران
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • مصرف غذاهای سوخته یا گرم کردن مجدد موادغذایی سرطان‌زا است؟
  • خطر سرطان برای کسانی‌که ته دیگ دوست دارند
  • معرفی نوار نقاله