Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@20:37:01 GMT

حضور سه تیم خارجی در رقابت های کشتی روز جهانی کودک

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۸۷۶

حضور سه تیم خارجی در رقابت های کشتی روز جهانی کودک

تهران - ایرنا - رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی روز جهانی کودک طی روزهای 30 آبان و اول آذر با حضور سه تیم خارجی در خانه کشتی «محمد بنا» در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، این مسابقات با حضور کشورهای جمهوری آذربایجان، گرجستان و ارمنستان، 3 تیم کشتی آزاد و 3 تیم کشتی فرنگی از کشورمان در رده سنی نونهالان برگزار می شود و «چارلز ویلت» داور المپیکی از کشور آفریقای جنوبی نیز به عنوان نماینده اتحادیه جهانی بر این رقابت ها نظارت خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر این اساس رقابت های کشتی آزاد روز (چهارشنبه) 30 آبان از ساعت 10:30 تا 14 و 16:30 تا 1930 برگزار می شود و رقابت های کشتی فرنگی نیز روز (پنج شنبه) اول آذر از ساعت 10:30 تا 14 و 16 تا 20 برگزار خواهد شد.
گروه بندی تیم های حاضر در این مسابقات به شرح زیر است:
گروه A: ایران B - گرجستان - ایران C
گروه B: ارمنستان - جمهوری آذربایجان - ایران A
همچنین در این رقابت ها قرار است خانم ها مریم ارم آبادی (مازندران)، فاطمه کدخدازاده (یزد)، لیلا امانی بنی (اصفهان) و سمیه خانی (گلستان) چهار داور درجه 3 بین المللی بانوی کشورمان در کنار داوران مرد بین المللی ایران، قضاوت کنند.
ورزشی**1067**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي روز كودك خانه كشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در پایان دور مقدماتی رقابت‌های جهانی انتخابی المپیک تراپ مردان که با حضور ۱۴۰ ورزشکار در دوحه قطر برگزار می‌شود، محمد بیرانوند به همراه ۱۱ تیرانداز دیگر با ثبت امتیاز ۱۲۱، به طور مشترک در رده پنجم ایستاد تا راهی مرحله حذفی شود.   بیرانوند، اما در ادامه نتوانست جواز حضور در فینال را کسب کند و از دور رقابت‌ها کنار رفت. او پیش از این سهمیه المپیک پاریس را به دست آورده و حضورش در این دوره از بازی‌ها قطعی است.   در بخش بانوان نیز مرضیه پرورش‌نیا با ۱۱۴ امتیاز هجدهم شد و شیوا فرح‌پور امتیاز ۱۰۷ را ثبت کرد. هدایت تیم ملی تراپ کشورمان را نریمان نیکخو برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • آغاز رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی از فردا
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • اهداف پروازی جهانی قطر؛ نماینده المپیکی ایران به مرحله پایانی تراپ نرسید