Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@06:25:33 GMT

«گواهی امضا» در تجریش کلید می‌خورد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۰۹۹۱۳

به گزارش پارس نیوز، 

«مهدی ایل‌بیگی فیلمبردار سینما درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: چندی پیش، پیش تولید اولین فیلم بلند شهرام اسدزاده با عنوان «گواهی امضا» آغاز شد و قرار است طی ۲۵ روز آینده کلید بخورد از همین رو من به همراه کارگردان به بازبینی لوکیشن‌ها در منطقه تجریش پرداختیم چراکه تمام صحنه‌های این فیلم در همین منطقه فیلمبرداری می‌شود به طوری که اسدزاده می‌گفت فیلمنامه را بر اساس این منطقه نوشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: «گواهی امضا» داستانی اجتماعی دارد به این صورت که روایت‌گر یک حادثه تصادف از نگاه سه خانواده است با این وجود، این فیلم اپیزودیک نیست بلکه ما قسمت‌های مختلف را از نگاه این خانواده‌ها می‌بینیم به همین ترتیب تصادف نقطه عطف این فیلم می‌شود.

ایل بیگی درباره فیلمبرداری «گواهی امضا» گفت: طی جلساتی که با شهرام اسدزاده داشتیم ابتدا به این نتیجه رسیدیم که هر قسمت از این اثر را به شیوه ای فیلمبرداری کنیم اما با توجه به اینکه روایت اتفاقات این ۳ خانواده در هم ادغام شده است، فکر کردیم که ممکن است به «گواهی امضا» لطمه بخورد از همین رو مقرر شد دوباره با هم جلسه بگذاریم و به یک شیوه واحد از فیلمبرداری برسیم با این وجود دوست دارم در «گواهی امضا» به شیوه جدیدی کار کنم. نکته دیگری که وجود دارد این است که ما اصلا قصد نداریم هیچ صحنه‌ای از آن را به شیوه دوربین روی دست ضبط کنیم.

وی در پایان درباره دیگر فعالیت‌هایش عنوان کرد: چندی پیش فیلمبرداری فیلم سینمایی «کنجانچم» به کارگردانی یاسمن نصرتی را به پایان رساندم که این فیلم قرار است در پانزدهمین جشنواره فیلم «مقاومت» به نمایش دربیاید و امیدوارم موفق باشد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تصادف خانواده دوربین جشنواره فیلم تصادف جشنواره فیلم خانواده دوربین فیلم سینمایی پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج

 به گزارش تابناک، محمد رستمی مدیرعامل آتش‌نشانی یاسوج گفت: جسد این جوان بالای آبشار شهر یاسوج پیدا شده و علت مرگ مشخص نیست.

وی افزود: عملیات جست و جوی این جوان از روز گذشته شروع شده و با کمک آتش نشانی، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پیدا شد.

گفتنی است روز گذشته خانواده این جوان ۳۲ ساله مفقود شدن فرزندشان را گزارش دادند و مدعی شدند که با مادر و برادرش در تماس تلفنی اعلام کرده که حالش خوب نیست.

رستمی تاکید کرد: فرد گمشده ابتدا به خانواده‌اش گفته که در تنگ گنجه‌ای است و بعد گوشی او را ردیابی کرده‌اند که متوجه شده‌اند در منطقه ابوذر‌ها است و سپس نیرو‌های امدادی منطقه آبشار را بررسی کردند.

او گفت: امروز و در ادامه عملیات جستجو جسد این فرد در ارتفاعات ابشار یاسوج پیدا شد.

آبشار یاسوج واقع در استان کهگیلویه و بویراحمد و از زیباترین آبشار‌های ایران است که در فاصله ۲ کیلومتری مرکز شهر یاسوج و در شمال این شهر واقع شده است.

منبع: رکنا

دیگر خبرها

  • زمان پخش فصل جدید زخم کاری مشخص شد
  • کشف جسد پسر ۳۲ ساله در یاسوج
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید
  • گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل: مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می کنیم
  • «سلمان فارسی» از عزا درآمد/۶۰ بازیگر در فصل ایران باستان
  • فیلم جدید حسن فتحی و شهاب حسینی از فردا می‌آید |‌ هر که در این بزم مقرب‌تر است...
  • بازیگر نقش شهید طهرانی مقدم مشخص شد
  • حمید ابراهیمی بازیگر شهید طهرانی‌مقدم شد