Web Analytics Made Easy - Statcounter

رژیم صهیونیستی به تأسی از آمریکا و چند دولت اروپایی مخالف پذیرش پناهجویان، توافقنامه جهانی مهاجرت را امضا نخواهد کرد. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی قصد دارد به درخواست ایالات متحده، از توافقنامه مهاجران در سازمان ملل خارج شود.

شبکه ۱۰ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد در حالی که کابینه اسرائیل در تدوین بخش‌هایی از تفاهمنامه جهانی مهاجران در سازمان ملل نقش داشت، اما درپی دریافت پیام‌هایی از سوی آمریکا، مجارستان و اتریش، این توافق را امضا و اجرا نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که سه کشور مذکور طی چند سال اخیر مواضع تندی را نسبت به مهاجران و پناهندگان اتخاذ کرده و به بهانه‌های امنیتی از پذیرش آن‌ها امتناع می‌کنند.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» به نقل از شبکه ۱۰، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای که روز سه‌شنبه با اعضای حزب لیکود داشته، به معاون وزارت خارجه گفته بود: «ما با آمریکایی‌ها در موضوع توافقنامه بین‌المللی مهاجران در سازمان ملل هماهنگ هستیم... ما با آن مخالفت خواهیم کرد».

تفاهمنامه جهانی مهاجران یک توافق غیرالزام‌آور است که از کشور‌های سراسر جهان می‌خواهد همکاری بیشتری در موضوع پناهندگی قانونی و غیرقانونی داشته باشند و دستورالعمل‌هایی را برای مهاجرت تعیین می‌کند. این توافق تاکید می‌کند که مشکل مهاجرت یک مسئله جهانی است و باید در سطح جهانی نیز به آن رسیدگی شود.

در حالی که قرار است مراسم نمادین امضای این توافقنامه در تاریخ دهم و یازدهم دسامبر (۱۹ و ۲۰ آذر) در مراکش برگزار شود، اما کشور‌های متعددی از جمله آمریکا، مجارستان، اتریش، جمهوری چک، رومانی، بلغارستان و استرالیا اعلام کرده‌اند که آن را تایید نمی‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روابط آمریکا و اسرائیل مهاجران اروپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۰۹۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان ملی مهاجرت اعلام کرد: با توجه به مراجعه همزمان تعداد زیادی از اتباع و مهاجرین محترم به سایت سهما و اشکالات فنی به وجود آمده، وارد کردن کد ارسالی به سایت سهما تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

چند روز پیش پیامکی برای اتباع و مهاجران خارجی مجاز در کشور برای استعلام حضور یا حضور نداشتن توسط سامانه سهما ارسال شده است. سازمان ملی مهاجرت در این اطلاعیه از اتباع و مهاجران خارجی مجاز خواسته است در اسرع وقت موارد درخواستی داخل پیامک را تکمیل و ارسال کنند.

بر این اساس، متن ارسالی به این شرح است: «تبعه گرامی با شناسه یکتا...... برای صدور کارت هوشمند باید پس از ثبت نام و ورود به سامانه سهما به آدرس www.irmigrationorg.ir حداکثر تا ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ کد …… را در قسمت اعتبارسنجی صدور کارت هوشمند وارد کنند که اکنون این تاریخ تا پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه تمدید شد.

سازمان ملی مهاجرت تاکید کرده است: اقدام نکردن این افراد به منزله حضور نداشتن تلقی می‌شود و هیچ خدماتی به این افراد تعلق نمی‌گیرد.

کد خبر 6096819

دیگر خبرها

  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/ گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • ثبت کد ارسالی برای استعلام حضور اتباع و مهاجران خارجی
  • دانشجویان آمریکایی، خواستار انتفاضه جهانی
  • منابع مصری:مذاکرات آتش‌بس بی‌نتیجه بود/گفت‌وگوها امروز ادامه دارد
  • اسرائیل و حماس به توافق آتش بس نزدیک شدند+ جزئیات/ هشدار درباره راه افتادن حمام خون در رفح
  • آمریکا: خسارت حمله به رفح فراتر از حد انتظار است/ سازمان جهانی بهداشت: حمام خون به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: در صورت حمله اسرائیل به رفح «حمام خون» به راه می‌افتد
  • سازمان جهانی بهداشت: حمله به رفح حمام خون راه می‌اندازد
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود