Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایلام - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش ایلام از پایان فیلمبرداری مستند غوغای بی هیاهو برای پخش از شبکه دو سیما خبر داد.

اسفندیار رستم زاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مجموعه مستند غوغای بی هیاهو عنوان یکی از تازه ترین برنامه های شبکه دو سیماست که با رویکرد پرداختن به امر آموزش و پرورش در مناطق مختلف کشور تهیه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: به همین منظور عوامل ساخت این مجموعه هفته جاری به ایلام عزیمت و با حضور در روستای خوش قدم از توابع شهرستان بدره این مستند را تهیه و عصر دیروز کار فیلمبرداری آن به پایان رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش ایلام اظهار کرد: این مستند ویژه استان ایلام پنجشنبه 15 آذرماه ساعت 19:40 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.
این مستند با تکیه بر روایاتی ساده و پر امید، تلاش می کند تا به مدرسه هایی در مناطق محروم سفر کند، مدارسی که با وجود مشکلات عدیده در روستا، حتی با تعداد کمی دانش آموز همچنان پابرجا بوده و به فعالیت خود ادامه می دهند.
به گزارش ایرنا، مجموعه مستند غوغای بی هیاهو که هر قسمت از آن یک نام ویژه دارد در پی دمیدن روحیه تلاش و کوشش به جامعه است و سعی دارد قابی باشد برای نشان دادن جایگاه معلم به عنوان فردی فداکار که نماد این غوغای بی هیاهوست و دانش آموزانی که با تمام سختی هایی که دارند به دنبال تحقق آمال و آرزوهای شان قدم بر می دارند.
همچنین این برنامه به دور از پرگویی و با انتخاب تصاویری بکر از زندگی روستایی و بومی مناطق مختلف ایران، روایت هایی جذاب را برای بینندگان این برنامه تدارک دیده است.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش مستند مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ تنوع آب هوایی و جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی استان ایلام موجب شده تا این ظرفیت بکر در قالب سری جدید مستند ایران گرد در شبکه مستند پخش شود. 
به گفته قارایی، تهیه کننده این برنامه، سری جدید ایران گرد در قالب ۲۶ قسمت در حال تهیه است که ۴ قسمت آن مربوط به جاذبه‌های استان ایلام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • ۵۹ میلیارد تومان برای طرح های آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • ۵۹ میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در ایلام اختصاص یافت
  • احتمال افزایش مبتلایان به مالاریا و تب دانگ در پی بارندگی‌های اخیر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش «جاده‌های سرد» و «رابطه» از تلویزیون در هفته بزرگداشت مقام معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • طبیعت چشم نواز ایلام در قاب مستند ایرانگرد