Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نیمار و امباپه، ستاره‌های پاری سن ژرمن، در دیدار‌های دوستانه امشب تیم‌های ملی کشورشان دچار مصدومیت شدند.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، برزیل و فرانسه امشب در دیدار‌هایی دوستانه مقابل کامرون و اروگوئه قرار گرفتند و مهمترین اتفاق نیمه اول این دیدارها، آسیب دیدگی ستاره‌های تیم پاری سن ژرمن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیدار برزیل برابر کامرون، در حالی که تنها دقایقی از بازی سپری شده بود نیمار از ناحیه کشاله ران پای راست دچار آسیب دیدگی شد و علی رغم تلاش کادر پزشکی برزیل، بعد از بازگشت به زمین، بلافاصله دوباره از همان ناحیه مصدوم شد و جای خود را ریچارلیسون، ستاره اورتون داد.

دقایق بعد در دیدار فرانسه - اروگوئه، امباپه دچار آسیب دیدگی شد. در دقیقه ۳۱ بازی بود که او در تلاش برای عبور از دروازه بان اروگوئه، با تکل او مواجه شد و فرودی بسیار خطرناک روی دست راستش داشت؛ به طوری که از همان لحظه اول مشخص بود که کاپیتان خروس‌ها در این دیدار دچار آسیب دیدگی شده است. امباپه در نهایت ۵ دقیقه بعد جای خود را فلورین توون داد تا نگرانی‌های کادر فنی پاری سن ژرمن، در فاصله یک هفته تا دیدار حساس مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا، افزایش پیدا کند.  

مصدومیت شدید امباپه و تعویض اجباری فرانسه

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

مصدومیت نیمار در دقایق ابتدایی بازی با کامرون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امباپه مصدومیت امباپه تیم ملی فرانسه اروگوئه نیمار برزیل مصدومیت نیمار لیگ ملت های اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شامگاه چهارشنبه پیگیری شد و تیم فوتبال دورتموند آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه «وستفالی» میزبان پاری سن ژرمن بود که این دیدار در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود زردپوشان دورتموند خاتمه یافت.

در این دیدار تیم دورتموند موفق شد در دقیقه ۳۶ توسط «نیکلاس فولکروگ» به گل برسد و همین نتیجه تا انتهای کار باقی ماند و پاریسی‌ها با وجود بهره گیری از ستاره‌هایی مانند «کیلیان امباپه»، «عثمان دمبله» و «اشرف حکیمی» نتوانست تغییری در نتیجه ایجاد کند تا این تیم فرانسوی دست خالی از آلمان برگردد و چشم به بازی برگشت داشته باشد.

در دیگر دیدار این مرحله شامگاه چهارشنبه تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ به پایان رسیده بود. دیدار برگشت این مسابقات روزهای ۱۸ و ۱۹ اردیبهشت برگزار خواهد شد تا تکلیف فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شود.

کد خبر 6094771

دیگر خبرها

  • دورتموند ۱ - ۰ پاری سن ژرمن/ میزبان به تور زد مهمان به تیر + فیلم
  • «پاری سن ژرمن» در جهنم «وستفالی» گرفتار شد
  • ما با دولت‌ها می‌جنگیم/ چرا دورتموند از پاری‌سن‌ژرمن متنفر است؟
  • دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن در نبرد دوم «وستفالن»/ شانس بالای پاریس!
  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه