Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندی پیش مصاحبه ای پخش نشده از برنامه نود در فضای مجازی منتشر شد؛ ویدیوی گفت‌وگو عادل با جانی اینفانتینو و مهدی تاج. برخی پس از تماشای آن ویدیو، عادل را محکوم به حمایت از مهدی تاج کردند. اینکه خودشمصاحبه را منتشر کرده تافشار تعلیق افزایش پیدا کند.

اما آنها که فردوسی‌پور را می شناسند ، می دانند او امکان ندارد ساخته های تولیدی‌اش را جایی بیرون از برند ۹۰ پخش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش نیز از شرایط پخش این ویدئو گلایه کرده بود و آن را به نوعی حرکتی بهنفع تاج می دانست؛کارهایی که باعش شد به فشاری سنگین بر دوش مجری نود.

حالا اما مشخص شده این ویدئو نه توسط فردوسی پور که توسط طراحان طرح منع به کارگیری بازنشستگان منتشر شده و آن واژه انتشار توسط طراحان در ابتدای ویدئو به معنای منبع انتشار نسخه اصلی این مصاحبه ۱۵ دقیقه ای بوده است که ۴ دقیقه اش منتشر شده است.

فردوسی پور بهد از انتشار ویدئو در فضای مجازی و این همه اتهامی که به او وارد شد با کی از افراد منتشر کننده تماس گرفته و درباره اتهاماتی که به او درباره حمایت از تاج و انتشار ویدئو گلایه کرده و فرد مسئول هم در دفاع گفته که چرا باید این مصاحبه نیمه شبانه با سئوالاتی درباره تعلیق و در حضور مهدی تاج گرفته می شد؟

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اینفانتینو عادل فردوسی پور مهدی تاج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد

شیائومی از انتشار سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری HyperOS برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G در هند خبر داد. این گوشی‌ها سال گذشته با اندروید ۱۳ و رابط کاربری MIUI 14 معرفی شدند.

HyperOS تفاوت ظاهری زیادی با MIUI ندارد، اما میزبان بهینه‌سازی‌های جامع و زیرساختی برای بهبود عملکرد و مصرف انرژی کمتر شده است.

تغییرات ظاهری HyperOS در گوشی شیائومی شامل بازطراحی صفحه قفل، فایل منیجر جدید، بازطراحی کنترل‌سنتر و آیکون‌ها و انیمیشن‌های جدید برای اپلیکیشن آب‌وهوا می‌شود.

انتشار آپدیت جدید برای مدل‌های 5G سری ردمی نوت ۱۳ هم‌اکنون آغاز شده است و به‌تدریج برای کاربران در سراسر جهان در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: زومیت

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • شیائومی آپدیت HyperOS را برای سری ردمی نوت ۱۳، 5G منتشر کرد
  • پشت پرده جواب منفی علی دایی به عادل فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش کنار فردوسی‌پور
  • (تصویر) استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • عکسی خاص از علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی‌پور
  • استایل خاص علی دایی و همسرش در کنار عادل فردوسی پور (عکس)
  • واکنش احسان علیخانی به تصویری فیک که از او منتشر شد ؛ نه بابا من نیستم (عکس)
  • امضای پیراهن های نوستالژیک توسط عادل فردوسی پور / فیلم
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری با عادل فردوسی‌پور
  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور