Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام امینی امام جمعه مهران در یادواره شهدای مدافع حرم و شهرک اسلامیه گفت:تفکر بسیج در جهان گسترش پیدا کرده و استکبار را خوار و ذلیل کرده است.

وی اظهار کرد:در دفاع مقدس بسیجیان افتخار آفریدند و همین تفکر در عراق باعث شد تا داعش زمین گیر شود.

امام جمعه مهران از بسیج به عنوان حزب الله یاد کرد و افزود: هر جایی تفکر بسیجی باشد جایی برای استکبار نیست

قرائت شعر و سخنرانی از دیگر برنامه های این یادواره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   سرهنگ پاسدار منصور یوسفی، با بیان اینکه کنگره فوق در سال ۱۴۰۴ عملیاتی خواهد شد، گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات رهبر معظم انقلاب از ارگان‌های فرهنگی بخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت همچنین احیای ارزش‌های دفاع مقدس  و آرمان شهدا است، که ما بر خود می‌بالیم ولی‌فقیه چنین انتظاراتی از ما دارند و برای تحقق آن با تمام توان تلاش می‌کنیم.

 

دبیر کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی لازمه قدم برداشتن در این زمینه را ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره دانست و ادامه داد: در این راستا دبیرخانه در ارومیه مرکز آذربایجان غربی از بدو برپایی نخستین کنگره دایر شده است و همه امور مربوط به کنگره سال ۱۴۰۴ از این مجموعه فرماندهی و مدیریت می‌شود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: دومین جلسه استانی این رویداد با حضور استاندار برگزار شده و کمیته‌های تخصصی بیست‌گانه شکل گرفته و فعالیت‌ خود را آغاز کرده‌اند.

یوسفی به دایر شدن ستاد یادواره‌ شهدای شهرستان‌ها با ریاست فرمانداران و دبیری فرماندهان سپاه نواحی اشاره کرد و بیان داشت: لازمه برگزاری باشکوه کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی شکل گرفتن همت جمعی است.

وی اضافه کرد: یکی از اقداماتی که در این راستا باید انجام گیرد جمع‌آوری آثار، دست‌نوشته‌ها و اسناد شهدا بوده همچنین بایستی با همرزمان شهدا و اعضای خانواده‌شان مصاحبه انجام شود تا از این طریق تاریخ شفاهی منسجم، کامل و جامعی تهیه شود، در این راستا دو تیم تخصصی در مرکز استان فعالیت کرده و با تیم‌های تخصصی شهرستان‌ها فعالیت می‌کنند.

دبیر کنگره ملی ۱۲۰ هزار شهید آذربایجان غربی به راه‌اندازی یک سامانه اینترنتی برای ثبت و انعکاس زندگی‌نامه و اقدامات شهدا اشاره کرد و ادامه داد: تلاش می‌کنیم این سامانه هر چه سریع‌تر آماده شده و به منبع جامع و کاملی درباره شهدای استان تبدیل شود.

 یوسفی به تهیه و توزیع بروشور و کتابچه با محوریت شهدای استان اشاره کرد و گفت: درصدد هستیم برای هر یک از شهدا به صورت اختصاصی کتابی تهیه و تدوین شود که تاکنون ۲۰ عنوان کتاب با همکاری نویسندگان بومی استان آماده شده است.

وی به استفاده از ظرفیت هنرمندان استان برای شکل دادن فعالیت‌های مختلف از جمله گروه سرود، نمایش، تئاتر خیابانی، فیلم‌سینمایی و ... اشاره کرد و افزود: از هنرمندان دعوت می‌کنیم چنانچه طرح یا ایده‌ای دارند به دبیرخانه ارسال کنند.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه شهدای آذربایجان غربی بر لزوم استفاده حداکثری از ظرفیت لایه‌های مختلف اجتماعی به ویژه دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، محلات و ... تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم برای قشرهای مختلف جامعه با هر سلیقه و ذائقه‌ای برنامه‌های مختلفی را تدارک ببینیم.

وی به برگزاری ۱ هزار و ۴۷۹ یادواره شهدا در سراسر استان اشاره کرد و بیان داشت: در سال ۱۴۰۲ با همت مردم شهیدپرور استان ۹۳ یادواره ناحیه‌ای، ۲۳۸ یادواره حوزه‌ای، ۴۷۶ یادواره پایگاهی، ۱۹۶ یادواره آبروی محله و ۴۷۶ یادواره خانگی برگزار شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال باشکوهی که از طرف مردم شاهد هستیم، پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از ۱ هزار یادواره در سراسر استان با همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج همچنین در محلات و منازل شهدا برگزار شود.

دبیر کنگره ملی ۱۲۰ هزار شهید آذربایجان غربی با بیان اینکه برای پیشبرد برنامه‌های کنگره ملی ۱۲۰۰۰ شهید آذربایجان غربی با محوریت فضای مجازی و میدانی برنامه‌های متعددی چیده شده است، ادامه داد: تصاویر شهدای هشت سال دفاع مقدس، بیانات امامین انقلاب با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی، تلویزیون‌های شهری در میادین شهرستان‌ها، مبادی ورودی و خروجی شهر در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت

دیگر خبرها

  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • یادواره منطقه‌ای شهدای ایل کلهر
  • رونمایی از نشان فداکاری رهبری به شهدای دانشگاه امام علی (ع)
  • راهپیمایی خودرویی در حمایت از حمله به اسراییل در قم برگزار شد
  • راهپیمایی خودرویی در قم برگزار شد
  • برگزاری بیش از ۱۰۰۰ یادواره شهدا در آذربایجان غربی
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • در آیین گرامیداشت هفته هنر انقلاب در زنجان چه گذشت؟ + فیلم