Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارومیه- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی گفت: 69 هزار خانوار تحت پوشش این نهاد حمایتی، در سومین مرحله ارائه بسته حمایتی در سال جاری، سبد کالا دریافت می کنند.

عزیز سهندی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی شامل خانواده های کمک معیشت بگیر و چند خدمتی از این بسته حمایتی بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: اجرای مرحله سوم بسته های حمایتی در قالب سبد کالا از دوشنبه هفته گذشته /21 آبان ماه جاری/ آغاز شده است.
وی بیان کرد: خانواده های مددجویان می توانند با شماره گیری #4*4* و ارسال کد ملی سرپرست خانوار، از وضعیت سبد کالای خود مطلع شوند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی با اشاره به نحوه توزیع سبد کالا بین مددجویان استان ادامه داد: سبد کالای مددجویان شامل مواد غذایی، به اختیار و طبق نیاز مددجو در فروشگاه های زنجیره ای توزیع می شود.
سهندی گفت: به کارت بانکی سرپرستان خانوار تحت حمایت یک نفره 100 هزار تومان، 2 نفره 150 هزار تومان، سه نفره 200 هزار تومان، چهار نفره 250 هزار تومان و پنج نفره و بالاتر 300 هزار تومان واریز شده است.
وی افزود: مرحله نخست و دوم توزیع بسته حمایتی در ماه مبارک رمضان و شهریور سال جاری توزیع شده و تا پایان امسال نیز در چند مرحله دیگر ادامه می یابد.
به گزارش ایرنا، 140 هزار نفر در آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی قرار دارند.
طبق تصمیم دولت، سبد کالا در راستای کمک به خانواده های نیازمند در مراحل مختلف توزیع می شود.
8137/7129

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي كميته امداد سبد كالا آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله چراغی ظهر دوشنبه در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان با عنوان اینکه مردم کشورمان امروزه در زمینه‌های اقتصادی و معیشتی مشکلات زیادی دارند تصریح کرد: عمده ی این مشکلات بخاطر عملکرد نامناسب برخی مسئولان است.

وی با بیان اینکه جمعیت زیاد مددجویان دستگاه‌های حمایتی نشان دهنده مشکلات و نوعی بحران است تصریح کرد: رفع مشکلات چنین قشری نیازمند توسعه برنامه‌هایی همچون اشتغال آفرینی، آموزش و برنامه‌های زیربنایی است و ما در آینده از دستگاه‌های حمایتی همچون کمیته امداد برای پیشبرد بهتر چنین اموراتی حمایت و پشتیبانی قاطع خواهیم کرد.

منتخب شهرستانهای حوزه جنوب استان ایلام با بیان اینکه در شرایط کنونی کمیته امداد به عنوان دستگاهی که با ضعیف‌ترین قشر جامعه سر و کار دارد رسالت بسیار مهمی بر دوش دارد افزود: اقدامات این نهاد در استان ایلام در زمینه‌های گوناگون از جمله اشتغال، مسکن و خدمات حمایتی متنوع، قابل تحسین است.

چراغی تصریح کرد: داشتن عملکرد مناسب و اعداد و ارقام مستند نشان دهنده ی پویایی هر دستگاه بوده و هر دستگاهی که عملکرد ضعیف دارد نیازمند تحول است.

وی ادامه داد: توسعه استان ایلام به دور از مسائل شخصی و قبیله‌ای هدف مشترک منتخبین جدید مردم استان ایلام بوده و ما هر سه منتخب جدید در این زمینه عهد بستیم که توسعه استان اولویت اصلی مان باشد و خودم هم شخصاً فردی اجرایی و عملگرا هستم که به شدت مخالف دیدگاه‌های شعاری برای مدیران این استان هستم.

کد خبر 6085616

دیگر خبرها

  • حمایت از همه زنان سرپرست خانوار نیازمند
  • مجلس آینده به دنبال توسعه زیر ساخت‌ها و توجه به قشر محروم است
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • ارائه آموزش‌های امداد و نجات همگانی به بیش از ۳۱ هزار نفرتوسط مربیان داوطلب هلال احمر آذربایجان غربی
  • اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان پلدشت در سال ۱۴۰۲
  • معافیت ۱.۵ میلیون خانوار مددجو از پرداخت قبوض آب، برق و گاز