Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:52:18 GMT

عضو تیم کشتی فرنگی امید: با 2 اردو 4 برنز گرفتیم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۲۲۴

عضو تیم کشتی فرنگی امید: با 2 اردو 4 برنز گرفتیم

تهران - ایرنا - دارنده مدال برنز پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی امیدهای جهان گفت: تیم ایران تنها با برگزاری 2 اردوی تدارکاتی و بدون حضور در تورنمنت بین المللی موفق به کسب 4 مدال برنز در رومانی شد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، رقابت های کشتی فرنگی زیر 23 سال جهان در روزهای 21 تا 23 آبان در شهر بخارست رومانی برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط مهدی محسن نژاد، مهدی ابراهیمی، علی اکبر حیدری و علی اکبر یوسفی در وزن های 60، 82، 97 و 130 کیلوگرم، 4 مدال برنز گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده بندی نیز تیم ایران با 70 امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفت و تیم های گرجستان، روسیه و ترکیه به ترتیب با 126، 101 و 87 امتیاز اول تا سوم شدند.
ابراهیمی یکی از مدال آوران ایران در این مسابقات در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اینکه سطح مسابقات قهرمانی زیر 23 سال جهان در رومانی بسیار بالا بود افزود: با وجود برگزاری 2 اردو، در روزهای پایانی نمی دانستیم که به مسابقات اعزام می شوم یا نه که در نهایت با ترکیبی کامل در این مسابقات حاضر شدیم.
وی اظهار داشت: در این مسابقات قرعه سختی در وزن 82 کیلوگرم نصیب من شد اما در دور نخست موفق به شکست نماینده مجارستان شدم و در کشتی دوم نیز فرنگی کار ترکیه ای را که مدال طلای امیدهای جهان را در کارنامه داشت از پیش رو برداشتم. برای کشتی سوم مقابل نماینده کشور میزبان تنها یک ربع وقت استراحت به من دادند که به دلیل ضعف بدنی، مبارزه را واگذار کردم و در ادامه با کسب 2 پیروزی مقابل ارمنستان و مصر به نخستین مدال جهانی خود دست یافتم.
این فرنگی کار قمی تیم ملی ادامه داد: اگر تیم فرنگی همچون آزاد تدارکات بهتری داشتند می توانستیم نتیجه بهتری در رومانی بگیریم.
وی ادامه داد: سابقه حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال 2013، دو مرتبه جوانان جهان در سال های 2014 و 2015 و حضور در رقابت های قهرمانی امیدهای جهان در سال 2017 را دارم که موفق به کسب مدال نشدم اما این مرتبه در رومانی با کسب مدال توانستم استارت خوبی را برای ادامه راه بزنم.
ورزشی**1067**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش كشتي فرنگي اميد ابراهيمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور

به گزارش جام جم آنلاین، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال باارزش نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به مدال نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب مدال برنز شد.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی در اردبیل
  • ۲ مدال با ارزش نقره و برنز، رهاورد اسکواش‌بازان کشورمان از مسابقات قطر جونیور
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • قصاب، رنگرز و کادرش در جایگاه کمیته فنی/ آغاز اردو از هجدهم