Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-25@11:10:31 GMT

پخش «به‌وقت باران» با محوریت مهدویت از شبکه قزوین

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۳۱۲

به گزارش ایکنا از قزوین، صداوسیمای مرکز قزوین هم ضمن توجه به رسالت رسانه در این حوزه با همین رویکرد شروع به تولید و پخش برنامه‌ای با عنوان «به‌وقت باران» با موضوع مهدویت کرده است.
«به‌وقت باران» ویژه‌برنامه ترکیبی و گفتگو محور است که ضمن معرفی مراکز فعال مهدوی در سطح استان، هر فعالیتی که در حوزه مهدویت در قزوین انجام می‌شود را انعکاس خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این برنامه تلویزیونی در بخشی تحت عنوان «خانه دوست» به دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم می‌رود و به معرفی شهدا و ارتباط ایشان با فرهنگ مهدویت می‌پردازد.
«به‌وقت باران» در بخش دیگری با عنوان «عهدنامه» به مدارس سر می‌زند و دانش آموزان با قرائت نوشته‌ای به‌صورت عهدنامه، به دغدغه‌ها و درد دل‌های خود درباره حضرت ولی‌عصر(عج) اشاره می‌کنند.
ویژه‌برنامه تلویزیونی «به‌وقت باران» به تهیه‌کنندگی روح‌الله فاطمی نسب جمعه‌ها ساعت 16:30 به مدت 60دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می‌رود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: به وقت باران شهدای مدافع حرم قزوین صداوسیمای مرکز قزوین ایکنا قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور

مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وضعیت ترافیکی و جوی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه را اعلام کرد و از بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اعلام کرد، امروز چهارشنبه پنجم اردیبهشت‌ماه در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. ضمناً محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش باران و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج محدوده‌های ینگی امام، پایانه شهید کلانتری و پل فردیس، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده دهشاد، ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

آخرین وضعیت جوی نیز حاکی از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های سمنان و گلستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های مازندران، اصفهان، قم، فارس، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان و یزد است.

محور مسدود شریانی رودبار جنوب – ایرانشهر و محورهای مسدود غیرشریانی؛ هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد و اسپکه – بمپور هستند. یزد – دربید، اردکان – هامانه، یزد – خضرآباد، گنبد – سه راهی کلاله هستند.

سروآباد-پاوه، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده، پونل – خلخال نیز محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شدند.

دیگر خبرها

  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • ایران یک کشور صادراتی با محوریت دانش بنیان تبدیل خواهد شد
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • اهمیت اجرای برنامه‌های دهه کرامت با محوریت جوانان
  • طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • دکتر طهرانچی: ۸۰۰ زمینه پژوهشی در حوزه مهدویت احصا شد
  • تماشای مناظره از شبکه تهران