Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، پاسدار رستمی مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا (ع) با اشاره به برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان فردیس اظهار داشت : بسیجی نماد یک مجاهد انقلابی، خادم مردم و یک سرباز بی ادعا در لشکر حق علیه باطل است و افتخارش شهادت در اوج گمنامی است.

وی با تاکید بر اینکه اندیشه‌ها باید برای تمام مردم در راستای نهادینه کردن فرهنگ بسیج در جامعه باشد، افزود: دشمنانی که قصد دشمنی با ملت ایران را دارند بدانند که مردم شهرستان فردیس بیدار‌تر از هر زمانی با وحدت و وفاق ملی فرامین مقام معظم رهبری را عملی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر‌نشان کرد: امروز وظیفه داریم تا با همبستگی ملی قلوب را به هم نزدیک کنیم، وظایف خود را در پاسداری از انقلاب و ارزش‌های نظام در راستای تبعیت از مقتدای خود به نحو احسن و شایسته انجام دهیم.

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه امام رضا (ع) گفت: همزمان با فرارسیدن هفته بسیج نمایشگاهی تحت عنوان " با ولايت تا شهادت" در شهرستان فردیس برپا می شود .

وی گفت : اين نمايشگاه با هدف عينيت بخشيدن به فرامين مقام معظم رهبري مبني بر لزوم زنده نگهداشتن ياد و خاطره رشادت ها و ايثارگري هاي بسيجيان و تعميق فرهنگ بسيجي بر پا شده است. همچنين غرفه فروش کتاب و مسابقات فرهنگی از ديگر بخش هاي جنبي اين نمايشگاه است.

وی برگزاری یادواره شهدا ، دیداربا ائمه جماعات، برگزاری مسابقات ورزشی، برپایی میزخدمت ، دیدارباخانواده های شهدا، ویزیت رایگان، تجلیل ازبسبجیان،گلباران مزارشهدا ، اجتماع بزرگ بسیجیان ، طرح بازدیدخودرویی رایگان ، تجلیل ازکاسبان نمونه ازدیگر برنامه های سپاه فردیس در این هفته اشاره کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه

دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دومین اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» با حضور فرماندهان، رزمندگان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و جمعی از بسیجیان نسل امروزی سپاه محمدرسول‌الله (ص)، از امروز به مدت چهار روز آغاز شد.

به گفته فرمانده سپاه محمدرسول‌الله (ص)؛ شرکت کنندگان در این اردو، صبح امروز از پادگان ولیعصر (عج) که اولین نقطه تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محل تشکیل و آموزش 9 گردان اولیه آن بوده است به سمت پادگان دوکوهه حرکت کرده و به یاد شهدا در این پادگان استقرار پیدا می‌کنند.

تابوتی اندازه این شهید ارتشی وجود نداشت!

بنا بر اعلام سردار «حسن حسن‌زاده»؛ اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» بزرگ‌ترین اردوی ترکیبی از چند نسل انقلاب اسلامی است که در آن مراسم‌های ویژه‌ای در میدان صبحگاه پادگان دوکوهه، حسینیه تخریب و همچنین یادواره شهدای لشکر 27 محمدرسول‌الله (ص) از جمله فرماندهان شهید این لشکر خصوصاً سردار شهید «محمد ابراهیم همت» در «حسینیه شهید محمد ابراهیم همت» این پادگان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • دیدار اعضای سازمان بسیج مهندسین کشور با خانواده شهید «محسن صداقت»
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • انسداد یک هزار حلقه چاه و پیشگیری از هدررفت ۶ میلیون متر مکعب آب در البرز
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • حمایت مردم شهرستان نور از عملیات سپاه و فراجا
  • مراسم گرامی داشت شهادت جانشین سپاه‌ قدس در یاسوج
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • آغاز اردوی «میثاق با شهدا و بیعت با ولایت» در پادگان دوکوهه
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است