Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:54:00 GMT

غیاثی: سوءتفاهم بین اصفهانیان و رفعتی برطرف شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۷۱۳

غیاثی: سوءتفاهم بین اصفهانیان و رفعتی برطرف شد

سخنگوی کمیته داوری فدراسیون فوتبال گفت: سوءتفاهم بین فریدون اصفهانیان و داود رفعتی برطرف شده است.

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس سید رضا غیاثی در مورد شایعه اختلاف بین کمیته داوران و دپارتمان داوری در فدراسیون فوتبال گفت: مسائل و اختلاف نظرهایی وجود داشت که روز گذشته فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران با داود رفعتی با رئیس دپارتمان داوری جلسه‌ای رو در رو برگزار کردند و در این نشست سوتفاهم بین دو طرف برطرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در مورد اینکه اختلاف نظر بر سر چه مسائلی بود گفت: صحبت‌هایی در مورد حوزه اختیارات و شرح وظایف مطرح شده بود که در نشست دیروز همه چیز به خوبی و خوشی حل شد.

 

غیاثی در مورد اینکه یکی از کمک داوران قدیمی مدعی شده یکی از همشهریان اصفهانیان داوری را چیدمان می‌کند گفت: من در جریان این مسائل نیستم اما تصور می‌کنم با جلسه‌ای که دیروز بین رئیس دپارتمان و رئیس کمیته داوری برگزار شد، مشکلی وجود نداشته باشد.

 

سخنگوی کمیته داوران فدراسیون فوتبال در مورد اینکه تکلیف اعضای بازنشسته هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال چه خواهد شد اظهار داشت: آن طور که من شنیده‌ام اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در سمت خود ماندگار هستند به خصوص اینکه مسابقات مهم جام ملت‌های آسیا را در پیش داریم و فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در ارتباطی تنگاتنگ تمام تمرکزشان بر این است که تیم ملی در این مسابقات نتایج بسیار خوبی بگیرد. قطعا مسابقات جام ملت‌های آسیا از همه چیز مهم‌تر است.

رضا غیاثی (عضو کمیته داوران) کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال اعلام کرد مشکل مالکیت استقلال و پرسپولیس با خصوصی‌سازی حل شده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مصطفی زارعی رئیس کمیته صدور مجوز حرفه‌ای اعلام کرد پس از نهایی شدن واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس، طی مکاتبه‌ای با AFC به این کنفدراسیون اعلام کرده که مشکل مالکیت مشترک سرخابی‌ها برطرف شده است.

مصطفی زارعی در این مورد اظهار داشت: «اسنادی که داشتیم را به AFC ارسال کردیم و با آنها چک کردیم و مشکل حل شده است. دیگر حرف و حدیثی در این خصوص باقی نمانده است».

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • در لیگ برتر داوران صدرنشین جدول امتیازات هستند!
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • اعلام اسامی داوران مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • پس از بیانیه آتشین لاپورتا؛ کمیته داوران اسپانیا هیچ تصویر و فیلمی به بارسلونا نمی‌دهد
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول