Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-06@19:05:24 GMT

نیروی هوایی ایران و اقتدار+فیلم

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۷۴۶

‍‍‍‍‍‍

رکنا: نیروی هوایی ایران همچنان شگفتی ساز بوده و در تلاش است جنگنده‌هایی پیشرفته در آینده ای نزدیک رونمایی کند.

حجم ویدیو: 6.30M | مدت زمان ویدیو: 00:00:58

نیروی هوایی کشور از زمان جنگ هشت ساله خوش درخشیده و در میادین مختلف ثابت کرده است حافظ آسمان میهنمان ایران است. ساخت جنگنده کوثر نمایشی از توانایی بالای این نیرو در صنعت هوایی با توجه به مشکلات و تحریم های موجود دارد و در آینده ای نزدیک شاهد شگفتی سازی نیروی هوایی کشورمان خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت انتشار عکس های لحظه مرگ مادر و کودک در رودهن! + جزییات تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس دخترکرمانشاهی در دام دسیسه شیطانی یک مرد! علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس وحشتناکترین اتفاق برای مجری در پخش زنده + فیلم اختلاف بر سر نام دریاچه شمال ایران! / خزر یا کاسپین؟! + عکس و سند افزایش دستمزد کارگران هفته آینده مشخص می شود! مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود کشف بقایای کشتی نوح در ایران / امریکایی ها پیدا کردند زنده شدن زن بابلی پس از مرگ + عکس وجزییات

منبع: رکنا

کلیدواژه: ایران شگفتی هوایی فیلم آینده ویدیو ها عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو پاکستان مرد زن دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
خبر شهادت مظلومانه مرزبان وظیفه «فرزین بلیان» مدافع و حافظ امنیت و مرزهای ایران اسلامی، در حین انجام وظیفه در حفاظت از مرزهای کشور در شهرستان بانه کردستان، موجب تألم و اندوه فراوان شد.
بی شک برکت، عزت، نظم، امنیت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک شهداست. آنانکه روایتگر حدیث ایثار، رشادت، بصیرت و وفاداری برای دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اند.
اینجانبان ضمن آرزوی رحمت و رضوان الهی برای شهید"فرزین بلیان" و دعا برای سلامتی همرزمان مجروح ایشان در این حادثه، شهادت این فرزند رشید استان کرمانشاه را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی)، فرماندهان و پرسنل نیروی انتظامی و مرزبانی استان، خانواده معظم، بازماندگان و مردم شریف و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفته و امیدواریم دستگاه های مسئول، با اقتدار و قاطعیت این حادثه را بررسی و عامل یا عاملان آن را شناسایی و به دست قانون بسپارند.

حبیب الله غفوری
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه

محمدطیب صحرایی
استاندار کرمانشاه

انتهای خبر/

کد خبر: 1229365 برچسب‌ها کرمانشاه ایثار وشهادت مرزبانی پیام تسلیت

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • لبه تیغ
  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • نمایش نیروی هوایی آمریکا برای ساخت ۲۴ ساعته پهپاد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • اجازه اعدام درختان در پارک لاله را نخواهیم داد
  • جدول بیشترین قهرمانی لالیگا / اقتدار رئال مادرید با جام شماره 36
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت سرباز مرزبانی
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی