Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@21:55:29 GMT

اخذ مجوز و تأمین اعتبار باند اضطراری دهدشت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۸۳۹

نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی از اخذ مجوز و تأمین اعتبار باند اضطراری دهدشت خبر داد.

عدل هاشمی پور در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: حوزه انتخابیه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده به دلیل پراکندگی و صعب العبور بودن آن نیاز مبرم به فرودگاه اختصاصی دارد.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خوشبختانه پس از رایزنی و تلاش فراوان موفق شدیم احداث باند اضطراری دهدشت را در لایحه بودجه سال 97 کل کشور قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی صعب العبور بودن حوزه انتخابیه خود را یکی از ضروریات داشتن اورژانس هوایی دانست و اظهارکرد: در صورت وقوع موارد اضطراری ناچاریم از امکانات و اورژانس هوایی مرکز استان استفاده کنیم که متأسفانه امدادرسانی به موقع صورت نمی‌گیرد.

هاشمی‌پور اضافه کرد: به علت فراهم نبودن زیرساخت‌ها در حوزه راه‌های ارتباطی تاکنون سفر مسئولان به سختی انجام می‌گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: باند اضطراری منطقه کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری عصر سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگاران اعلام کرد: در پی تماس با اورژانس ۱۱۵ و اعلام نیاز به انتقال سریع مصدومی کارگر ساختمانی در شهر موچش بالگرد اورژانس هوایی به منظور امدادرسانی به منطقه اعزام شد.

وی با بیان اینکه مصدوم کارگری ۴۷ ساله بود که در اثر سقوط از ارتفاع دچار جراحات متعدد (هد ترومای شدید) شده بود، افزود: این مصدوم به بیمارستانی در سنندج اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و فوریت‌های پزشکی کردستان یادآور شد: این مأموریت دهمین مأموریت اورژانس هوایی در سال جاری و پانصد و سی و ششمین مورد از ابتدای تأسیس پایگاه اورژانس هوایی در استان است.

کد خبر 6086954

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دومین پایگاه اورژانس هوایی کهگیلویه و بویراحمد در گچساران
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • انتقال کارگر مصدوم شهر موچش با بالگرد اورژانس هوایی به بیمارستان
  • افزایش تعداد جایگاه پمپ بنزین در کهیگلویه و بویراحمد
  • پرواز بالگرد اورژانس کردستان برای امدادرسانی
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • پیشرفت ۳۰ درصدی طرح اضطراری آبرسانی به شهر طبس
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • همایش پیاده روی خانوادگی در دهدشت
  • درخشش هنرمندان لنده‌ای در ششمین جشنواره ملی روستایی و عشایری آسمان هشتم