Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@21:45:38 GMT

مهمترین معیارهای خرید گوشی موبایل

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۰۹۰۸

مهمترین معیارهای خرید گوشی موبایل

امروزه به قدری تکنولوژی در زندگی روزمره افراد نفوذ کرده که زندگی بدون وسایل الکترونیکی قابل تصور نیست. یکی از بارزترین وسایلی که همه ما روزانه به طور مداوم با آن سروکار داریم گوشی موبایل است. برای این که به اهمیت این دستگاه کوچک پی ببرید، کافی است یک روز آن را در گوشه‌ای گذاشته و سعی کنید بقیه کارهای روزانه را طبق روال دیگر روزها انجام دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش سرویس بازار ایسنا به نقل از زنبیل، آن وقت است که فکر پیام‌های خوانده نشده، برنامه قرارهای روزانه و صدها مورد دیگر که همگی وابسته به موبایل بودند، تمرکز شما را به هم می‌ریزد. همه‌ی این موارد، نشان دهنده اهمیت بالای موبایل است. متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی و نوسانات نرخ ارز، قیمت این وسیله کاربردی نسبت به چند ماه گذشته افزایش یافته و حتی قیمت بعضی مدل های معمولی موبایل بیش از دوبرار درآمد ماهانه افراد شده است. به همین دلیل، اگر قصد خرید یا تعویض گوشی موبایل خود را دارید، باید بسیار حساب شده عمل کنید. زیرا بعد از خرید یک دستگاه موبایل، پشیمانی فایده‌ای نداشته و مجبور به تحمل یک گوشی نه چندان مطلوب برای مدتی طولانی خواهید بود. در این گزارش که توسط فروشگاه اینترنتی زنبیل تهیه شده، معیارهای ضروری که باید در هنگام خرید موبایل در نظر داشته باشید مورد اشاره قرار گرفته است.

معیار اول

قبل از هر کاری باید میزان بودجه‌ای که می‌خواهید به خرید موبایل اختصاص دهید را مشخص کنید. برای این منظور باید انتظار خود را از موبایلی که قصد خرید آن را دارید مشخص کنید. اگر شما فقط به قصد تماس و ارسال پیامک از موبایل استفاده می‌کنید، باید به سراغ موبایل‌های ساده بروید که هزینه خرید کمتری نسبت به دیگر مدل‌ها دارند. این یک مزیت خرید گوشی‌های ساده است. اما باید در نظر داشته باشید که موبایل‌های ساده می‌توانند در طولانی مدت هزینه نسبتا بالاتری در مقایسه با دیگر مدل‌های موبایل به شما تحمیل کنند. اما چگونه؟

امروزه به دلیل گسترش شبکه اینترنت و دسترسی راحت به این شبکه که به وسیله پیشرفت اپراتورهای ارائه‌دهنده نسل جدید اینترنت فراهم شده، می‌توان به سادگی با هزینه مناسب، از برنامه‌های پیام‌رسان جهت ارسال پیام و تماس صوتی یا تصویری استفاده کرد و بدون هیچ‌گونه هزینه اضافی، فقط با خرید یک بسته اینترنت از تمام این خدمات استفاده کرد که باعث کاهش هزینه‌های ارسال پیام و تماس در طولانی مدت می‌شود. اگر شما هم به این نتیجه رسیدید که گوشی‌های ساده، آن قدر که به نظر می‌رسند گزینه کم هزینه‌ای نیستند و بیشتر بدرد شکستن گردو می‌خورند، باید به سراغ گوشی‌های هوشمند بروید.

 این گوشی‌ها به سه دسته تقسیم می‌شوند. گوشی‌های هوشمند با رده قیمتی پایین، با رده قیمتی متوسط و با رده قیمتی بالا. هر کدام از این مدل‌ها امکانات خاصی را به شما ارائه می‌دهند و برحسب آن، قیمت متفاوتی دارند. پس در اولین گام لازم است بودجه خود را مشخص کرده و بر حسب آن در یکی از این سه دسته دنبال گزینه مناسب بگردید.

معیار دوم

دومین عاملی که باید مورد توجه قرار گیرد، سیستم عامل موبایل است. امروزه عمده دستگاه‌های موبایل دارای دو سیستم عامل هستند. اندروید و آی او اس.

Android

اندروید پرطرفدار ترین سیستم عامل موبایل در دنیاست به طوری که بیش از دو سوم موبایل‌هایی که در دست مردم است، دارای این سیستم عامل هستند. گوشی‌هایی که از این سیستم عامل استفاده می کنند، رده وسیعی از قیمت‌ها را شامل می‌شوند. از گوشی‌های چند صد هزار تومانی که در رده قیمتی پایین و متوسط قرار دارند تا گوشی‌های چند میلیونی که در رده بالای قیمت قرار دارند. از مزایای اندروید می‌توان به انتقال اطلاعات از موبایل به کامپیوتر و برعکس، بدون نیاز به نرم‌افزار واسطه‌ای اشاره کرد. همچنین با استفاده از اندروید می‌توانید بدون هیچگونه محدودیتی نرم‌افزارهای مورد نیاز را نصب کنید. اما اندروید معایبی هم دارد. از جمله پشتیبانی کوتاه‌مدت از هر نسخه اندروید در مقایسه با دیگر سیستم‌عامل‌ها. دیگر عیبی که می‌توان به آن اشاره کرد، هماهنگ‌نشدن نسخه‌های اندروید با انواع موبایل‌ها است به دلیل آن که اندروید در تعداد بسیار زیادی از موبایل‌ها به کار رفته ولی برای همه مدل‌ها، آنطور که باید و شاید بهینه نشده است.

IOS

بعد از اندروید، آی او اس پرطرفدارترین سیستم عامل موبایل است که منحصرا در محصولات شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفته است. لازم است بدانید که محدود بودن آی او اس به اپل، مزایایی را برای استفاده‌کنندگان از این سیستم عامل فراهم می‌آورد. یکی از این موارد کاربری آسان و بهینه شده نرم افزارهای برپایه آی او اس است که منجر به عملکرد ساده و بی‌نقص نرم‌افزارها می‌شود. این مورد را می‌توانید از کسانی که از مدل‌های قدیمی آیفون استفاده می‌کنند نیز بپرسید که هنوز هم به راحتی از نرم‌افزارهای نصب شده استفاده می‌کنند. مزیت دیگر آی او اس، پشتیبانی طولانی مدت از آن توسط اپل است. تقریبا هر گوشی موبایل اپل ، امکان استفاده از آخرین نسخه آی او اس را برای مدت چهار سال دارد که در مقایسه با اندروید بسیار عالی است. در آخر می‌توان به امنیت بالای اطلاعات ذخیره شده در آیفون‌ها اشاره کرد که امنیت بالای آن، توسط متخصصان تایید شده است.

حال جهت مشاهده و خرید اینترنتی کاملترین مجموعه از جدیدترین‌های گوشی‌های موبایل از جمله گوشی سامسونگ ، اپل و سایر برندها با تضمین بهترین قیمت گوشی می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کرده و علاوه بر مشاهده‌ی قیمت گوشی سامسونگ  و سایر برندها نسبت به خرید گوشی سامسونگ اقدام کرد و از خدمات این فروشگاه از جمله 10 روز گارانتی خرید و چتر حمایتی بهره‌مند شوید و تجربه‌ی خریدی لذت‌بخش را تجربه کنید.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تلفن همراه سامسونگ قیمت گوشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام

معاون خدمات شهری شهرداری اراک ازخریداری سه سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام خبر داد.

حمید حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهارکرد: مجموعه مدیریت شهری طبق برنامه های درنظر گرفته در راستای بهسازی و نوسازی، بهینه سازی و ارتقا سطح بهداشت و صنعتی کردن کشتارگاه دام شهرداری اراک، اقدام به تهیه و خرید سه سری دستگاه برودتی پیش سرد گوشت به صورت «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» برای بهره برداری در کشتارگاه کرده است.

وی افزود: با عنایت به ضرورت و لزوم تامین و افزایش ظرفیت سالن پیش سرد کشتارگاه دام شهرداری بر اساس پیک کشتار روزانه و در راستای پیشگیری از بروز بیماری های مشترک بین انسان و دام از جمله بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت و… و همچنین نگهداری ۲۴ ساعت قرنطینه ای و بهداشتی گوشت استحصالی مطابق دستورالعمل های دامپزشکی، خرید چندین دستگاه برودتی برای احداث، نصب و راه اندازی سالن پیش سرد با هدف خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اراکی و بمنظور رعایت دستورالعمل ها و ضوابط دامپزشکی برای حفظ بهداشت و سلامت گوشت استحصالی، در دستور کار شهرداری قرار گرفت.

معاون خدمات شهری شهرداری اراک تاکید کرد: پس از پیگیری ها و بررسی های لازم، نسبت به تهیه و خرید تجهیزات برودتی سالن پیش سرد کشتارگاه دام از جمله «سه دستگاه اواپراتور، سه دستگاه کندانسور، سه دستگاه کمپرسور» اقدام شد.

کد خبر 749444

دیگر خبرها

  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • وعده‌ای که پس از یک سال، اجرایی نشده است!
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • خریداری ۳ سری دستگاه سیستم برودتی پیش سرد، ویژه کشتارگاه دام
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد!
  • سرک کشیدن در موبایل همسر باعث قتل شد
  • وارسی گوشی موبایل همسر باعث قتل شد
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد