Web Analytics Made Easy - Statcounter

مختار نیک مقام، مدیر آموزش و پرورش باغملک در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای دبیرستان امام رضا (ع) باغملک با حضور مسئولان برگزار گردید.

 وی افزود: در ابتدای مشعل بازی ها توسط فرماندارباغملک و مسئولان روشن شد وهمچنین سرود رسمی این بازی ها توسط دانش آموزان خوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک مقام عنوان کرد: رژه دانش آموزان در رشته های دوومیدانی، فوتسال،تنیس روی میز،بازی های بومی و محلی، والیبال و...برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: اجرای حرکات رزمی و دفاع شخصی،کاراته و طناب زنی،مسابقه طناب کشی و... از دیگر برنامه های متنوع این افتتاحیه بود که در ادامه تصاویر آن تقدیم مخاطبان می گردد.

ابوذر کیانی، رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش خوزستان بیان داشت: یکی از فعالیت های اساسی و مؤثر برای رشد نوجوانان و کودکان ما ترویج فرهنگ ورزشی است.

وی افزود: با برگزاری این المپیادها ساختارها با رویکردی که با نظام تعلیم و تربیت کشور مطابقت دارد، هدفمند می شود و هدف فقط برگزاری یک مسابقه یا دوره ورزشی نیست بلکه تشویق و ترغیب دانش آموزان و خانواده ها به تحرک بدنی و حفظ سلامت جسمانی و همچنین تقویت روحیه نشاط اجتماعی آن ها است.

انتهای پیام/م

المپیاد ورزشی دبیرستان امام رضا (ع) باغملک آغاز شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری

رضا رضایی مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان امروز در گردهمایی مشترک کارشناسان سنجش و حراست، روسای حوزه‌های اجرا و تصحیح و مسئولان حفاظت آزمون‌های نهایی خرداد ماه ۱۴۰۳ گفت: تاثیر قطعی امتحانات نهایی در کنکور، مسیری برای پررنگ شدن تلاش دانش آموزان در دوران تحصیل است.

وی افزود: دانش آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم، امتحانات نهایی دارند و این تصمیم فراهم نمودن مسیری روشن برای دانش آموزانی است که در طول دوران تحصیل خود تلاش می‌کنند و نقش موسسات کنکوری را کمرنگ خواهد کرد.

رضایی با اشاره به کسب ۶ رتبه تک رقمی توسط دانش آموزان کرمانی در کنکور سراسری ۱۴۰۲ تصریح کرد: مصوبه تاثیر قطعی امتحانات نهایی در پذیرش داوطلبان دانشگا‌ها نشان داد که دانش آموزان مناطق محروم می‌توانند به دانشگاه خوب راه یابند و نشانه آن در نفرات برتر کنکور مشخص بود که تعداد زیادی از این نفرات از مناطق محروم بودند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به تجهیز حوزه‌های امتحانی امتحانات نهایی شهرستان‌ها و مناطق استان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان گفت: تمامی امکانات آموزش و پرورش استان و نهاد‌های دولتی در اختیار آموزش و پرورش استان در راستای برگزاری امتحانات نهایی با حداکثر دقت است.

رضایی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری گفت: تاثیر نمره امتحانات نهایی در کنکور سراسری نقش موثری در تحقق عدالت آموزشی دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سیرجان فاتح مسابقات فوتسال دانش آموزان پسر استان کرمان
  • تاثیر ۵۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری
  • خیر خلخالی بیش از۲ هزار دست لباس به دانش‌آموزان اهدا کرد
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • شرایط استفاده دانش آموزان از " تک ماده " امتحانات نهایی
  • شرایط استفاده دانش‌آموزان از "تک‌ماده" امتحانات نهایی
  • صدور مجوز تأسیس دبیرستان نمونه دولتی دخترانه در گلبهار
  • امکان استفاده از تک‌ماده در ۴ امتحان نهایی
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟