Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از توزیع کمک های بشردوستانه کشور کره جنوبی شامل اقلام بهداشتی از سوی تیم های سحر (ساماندهی حمایت اجتماعی و روانی) این سازمان در مناطق زلزله زده غرب کرمانشاه خبر داد.

شهاب الدین صابونچی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا، با اعلام این خبر اظهار داشت: این اقلام اهدایی و بهداشتی شامل ٣8 قلم کالای بهداشتی از قبیل (انواع شامپوها، مایع و پودر ماشین لباسشویی، مایع دستشویی، صابون، انواع مرطوب کننده‌های صورت و انواع لوازم بهداشتی زنانه) است که بر اساس مطالعات میدانی صورت گرفته از سوی کارشناسان خبره این سازمان در حوزه حمایت های اجتماعی و روانی و با مشارکت تیم های سحر در بین زلزله زده گان توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در کنار توزیع این اقلام، قرار است کمک‌ های مردمی جمع آوری شده از سوی معاونت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران شامل یکسری اقلام از جمله پوشاک، کفش، اسباب بازی و نوشت افزار با مشارکت تیم‌های سحر جمعیت هلال احمر استان تهران ظرف هفته ‌های آتی در میان کودکان و نوجوانان زلزله ‌زده توزیع شود.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از توزیع 40 هزار بسته‌ لوازم ‌التحریر در میان دانش ‌آموزان روستایی مقاطع تحصیلی (ابتدایی، راهنمایی و دبیرستانی) مناطق زلزله‌ زده کرمانشاه و استان سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این بسته های لوازم ‌التحریر با کیفیت از تولیدات داخلی مناسب تهیه شده که توزیع آنها از روز یکشنبه 13 آبان در استان سیستان و بلوچستان و روز دوشنبه ٢١ آبان مصادف با نخستین سالگرد زلزله غرب کرمانشاه با حضور استاندار و رئیس جمعیت هلال احمر در میان دانش ‌آموزان مناطق زلزله زده روستایی آغاز و هم اکنون نیز این بسته ها در مناطق زلزله زده در حال توزیع است.
سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از طریق فعالیت‌های بشردوستانه، آموزشی، امدادی و فرهنگی به عنوان درگاه ورودی افراد به جمعیت هلال احمر، توانمندی‌های امدادی و شاخص‌های سلامت جسمی، معنوی و اجتماعی اعضای خود را برای تربیت جوانانی توانمند با روحیه بشردوستی و نوعدوستی به کار می‌گیرد.
سازمان جوانان جمعیت هلال احمر سازمانی است که فعالیت‌های خود را براساس اصول هفتگانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر شامل: انسانیت، بی‌طرفی، بی‌غرضی، استقلال، خدمات داوطلبانه، یگانگی و جهانشمولی برنامه ریزی کرده است و بر همین اساس برای رسیدن به اهداف غایی نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر جهانی شامل: تلاش برای تسکین آلام بشری، تامین احترام انسان‌ها، برقراری دوستی، تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملت‌ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها تلاش می کند.
اجتمام *7029 * 3063

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي هلال احمر زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور

رئیس سازمان امدادونجات هلال‌احمر با اشاره به تداوم عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیل‌زده کشور گفت: امدادگران این جمعیت در ۴ روز گذشته به بیش از ۱۰ هزار نفر از هموطنان حادثه‌دیده خدمات‌رسانی کردند.

به گزارش ایسنا؛ محمودی - رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، گفت: از ٢٧ فروردین تا ساعت ۵:۳۰ صبح امروز ۳۱ فروردین، استان‌های بوشهر، خراسان رضوی و جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، هرمزگان و یزد دچار سیل و آبگرفتگی شده و به دریافت خدمات امدادی نیاز پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این مدت با انجام ۸۵ مورد عملیات امدادی، به ۱۰ هزار و ۶۳۷ نفر امدادرسانی شد، ۱۲۵۱ نفر اسکان اضطراری یافتند و ۱۹۳ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

محمودی با اشاره به این که ۲۶۲ تیم عملیاتی شامل ۱۰۵۱ امدادگر در عملیات امداد در سیل و آبگرفتگی مناطق جنوبی کشور مشارکت داشتند، افزود: با همکاری و تلاش امدادگران، تخلیه آب از ۱۳۲ واحد مسکونی انجام و ٣ اردوگاه اسکان اضطراری نیز در شهرستان جاسک با ٨٠ دستگاه چادر، برای اسکان افراد متاثر از سیل، برپا شد.

به گفته محمودی، علاوه بر توزیع چادر امدادی، پتو، موکت، نایلون و ... در میان حادثه‌دیدگان، ۱۵۳۴ بسته غذایی نیز توزیع شد.

بنابر اعلام روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عملیات امدادرسانی در ۴ استان سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان و هرمزگان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی استان‌های جنوبی کشور
  • اعزام گروههای ارزیاب از جمعیت هلال احمر به محل زلزله در روداب سبزوار
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰۰ نفر در سیلاب سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش ۱۵۰۰ نفر متاثر از سیل کرمان
  • سیل و آب‌گرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • سیل و آبگرفتگی در ۸ استان جنوبی کشور/ امدادرسانی به بیش از ۵۲۰۰ حادثه‌دیده
  • ۷ نفر از سیلاب رودخانه‌های خراسان جنوبی نجات یافتند
  • اعزام ۱۰ تیم امدادی هلال احمر یزد به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان