Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@20:39:56 GMT

شیراز میزبان دومین دوره هنرهای رزمی سواره جهانی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۱۰۷۵

شیراز میزبان دومین دوره هنرهای رزمی سواره جهانی شد

شیراز- ایرنا- رئیس هیات سوارکاری شیراز گفت: دومین دوره هنرهای رزمی سواره جهانی روز پنجشنبه اول آذرماه امسال به میزبانی باشگاه سوارکاری سلطان شیراز برگزار می شود.

کامران قاضی چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت ها، 68سوارکار مرد و زن حضور می یابند و با شعار ورزش، صلح و دوستی با هم به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: سوارکاران شرکت کننده در این رقابت ها در چهار رشته کمانگیری روی اسب، شمشیر، نیزه و کاباک با هم پیکار خواهند کرد.
رئیس هیات سوارکاری شیراز گفت: ورزشکارانی از 28 کشور جهان شامل کشورهای ترکیه، فرانسه، ایرلند، فنلاند، هلند، آفریقای جنوبی، انگلستان، رومانی، بلژیک، سودان، بلغارستان، سوییس، لهستان، کره شمالی، سوریه، کانادا، آمریکا، کره جنوبی، قطر، امارات، گرجستان، مجارستان، قزاقستان، عمان، کره جنوبی، فرانسه، لهستان و جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
مراسم اختتامیه این رقابت ها قرار است چهارم آذرماه در تخت جمشید برگزار شود
نخستین دوره این رقابت ها سال 96 با شرکت سوار کارانی از کشورهای مجارستان، لهستان، قطر، فنلاند، فرانسه، سوئد، رومانی، بلغارستان، آلمان، کره جنوبی و ایران در شهرستان یزد برگزار شد.
7368/ 2027

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسب سواري رزم سواره شيراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی

نابغه ورزشی مهابادی مبتلا به سندروم داون در بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های پاراشنا فدراسیون جانبازان وتوان‌یابان قهرمانی کشور موفق به کسب سه مدال نقره شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، بیست‌وهفتمین دوره رقابت‌های پاراشنای قهرمانی کشور با نظارت مستقیم IPC برگزار شد.

این دوره از رقابت‌ها طی روزهای سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت ماه در تهران برگزار و «شاهو محمدی» از شهرستان مهاباد به همراه تیم آذربایجان‌غربی در این مسابقات حضور داشت.

در این رقابت‌ها شاهو محمدی نابغه ورزشی سندروم داون در کلاس (S14) موفق به کسب سه مدال نقره شد.

نتایج به دست آمده توسط شرکت کنندگان این رقابت‌ها در جدول رنکینگ IPC به ثبت خواهد رسید.

این نوجوان مهابادی مبتلا به سندروم داون، به عنوان نخستین شناگر توانخواه نزدیک به سه هزار متر شنا کرده و رکورددار شنای استقامت در ایران و جهان است.

کد خبر 750480

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۲ سوارکار در مسابقات پرش با اسب در گرگان
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان
  • کسب سه مدال نقره رقابت‌های پاراشنا کشور توسط ورزشکار سندروم داون مهابادی
  • برگزاری دومین دوره مسابقات چندگانه رزمی علمداران ولایت در لرستان
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • اختتامیه دومین دوره لیگ فوتسال مهاجرین + فیلم
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • دومین مانور انتخابات الکترونیک در شیراز برگزار شد 
  • ۱۴ منطقه فارس میزبان دانش آموزان قرآنی