Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - موسيقي ما – هم‌زمان با برگزاري کنسرت «ره عشق» به هنرمندي برديا صدرنوري و عليرضا چراغچي از دو آلبوم «عاشقانه در باران» و «نيايش» در تالار وحدت رونمايي مي‌شود.
آلبوم «عاشقانه در باران» با شعر و دکلمه بابک صدرنوري و موسيقي برديا صدرنوري و آلبوم بي کلام «نيايش» با تک نوازي پيانو برديا صدرنوري پنج‌شنبه اول آذر ماه همزمان با برگزاري کنسرت «ره عشق» به نوازندگي پيانو برديا صدرنوري و نوازندگي ويولن عليرضا چراغچي در تالار وحدت، به صورت رسمي رونمايي خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلبوم «عاشقانه در باران» اثر تازه اي از موسسه فرهنگي هنري «راد نو انديش» است که مشتمل بر 21 قطعه موسيقايي با شعر و دکلمه بابک صدرنوري و آهنگسازي و نوازندگي پيانو برديا صدرنوري است که در اين اثر ناصر ايزدي به عنوان مدير موسيقي، پرهام عرب طراح گرافيک، حميدرضا ياسوري صدا بردار، اميد نيک بين ( استوديو شهر صدا) ميکس مسترينگ، مريم صدرنوري طراح جلد، مهرناز کرمي مشاور هنري، عوامل اجرايي را تشکيل مي دهند.
«عاشقانه در باران»، «رنگين کمان عشق»،«تا بهاري ديگر»، «شاعرتراز هميشه»، «پنجره تنهايي»، «هفت سين»، «صداي فاصله ها»، «با اين همه درد»، «سکوت و فرياد»، «باران که مي بارد»، «آسمان شاعر شده است»، «وسعت خوشبختي»، «درآغوش باد»، «سفرهاي بي انجام»، «خنده هاي تو»، «آرامش دريا»، «در انتظار مهتاب»، «حديث دلتنگي»، «هواي تازه»، «بغض هزار ساله» و «انتظار بي پايان»عنوان قطعاتي هستند که در اين آلبوم گنجانده شده است.
آلبوم بي کلام «نيايش» نيز متشکل از 9 قطعه بي کلام با نام هاي «بي کران»،«خواستن»، «ابهام»، «سرگشتگي»، «عشق»، «رويا»، «نيايش»، «بهشت»،«سماع» که برديا صدرنوري به عنوان آهنگساز و نوازنده پيانو در اين اثر حضور داشته است. ناصر ايزدي مدير موسيقي، پرهام عرب طراح گرافيک، مهرناز کرمي مشاوره هنري، اميد نيک بين ( استوديو شهر صدا) ميکس مسترينگ، حسين حاجي بابايي عکاس هنرمنداني هستند که در اين آلبوم به عنوان اعضاي گروه اجرايي حضور دارند.
برديا صدرنوري نوازنده پيانو و عليرضا چراغچي نوازنده ويولن ساعت 21:30 روز پنجشنبه اول آذر ماه تازه ترين کنسرت خود را در قالب يک اجراي دو نوازي پيانو و ويولن با عنوان «ره عشق» برگزار خواهند کرد. در اين کنسرت که به همت موسسه فرهنگي هنري «راد نو انديش» ميزبان علاقه مندان موسيقي ايراني است قطعاتي در دستگاه هاي ماهور، اصفهان و چهارگاه با اجراي آثاري از آهنگسازان صاحب نام موسيقي کشورمان از جمله پرويز ياحقي، حبيب الله بديعي، همايون خرم، اسدالله ملک، انوشيروان روحاني و تعدادي ديگر به مخاطبان ارائه مي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد

به گزارش قدس آنلاین، بهرام دلفان اظهار کرد: بیمارستان نیایش سال ۹۲ تحویل مسکن و شهرسازی و مصوبه اولین سفر احمدی‌نژاد به لرستان تحت عنوان بیمارستان جایگزین شهدای عشایر بوده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این بیمارستان به نام نیایش تغییر یافته که امیدواریم همین اسم بماند، افزود: بیمارستان شهدای عشایر به قوت خود باقی خواهد ماند و ردیف و اعتبار جداگانه دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان اضافه کرد: این پروژه سال ۹۵ به خاتم‌الانبیا واگذار شده که ۶ و نیم الی ۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

دلفان بیان کرد: از سال ۹۵ تا دولت جدید یعنی ۱۴۰۰، ۲۵ درصد پیشرفت داشته که ۵۱۵ تخت بوده و ۴۹۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و در حال حاضر ۶۵ درصد پیشرفت فیزیک دارد که بالغ بر ۴۰۴ میلیارد تومان برای آن هزینه شده و به ۶۱۱ تختخوابی ارتقا یافته است.

وی با اشاره به اینکه به یک ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد و یکی از بزرگترین بیمارستان‌های غرب کشور است، گفت: درصورتی‌که منابع مالی آن تأمین شود سال آینده تحویل داده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: بیشتر از آنچه تعیین شده بود اعتبار به آن تخصیص داده شده و از ماده ۵۶ نیز ۲۷۲ میلیارد وام گرفته شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • جای خالی «عیسی قلی‌پور» همیشه احساس می‌شود/ تشییع «بخشی» در زیر باران و درسی که مردم به مدیران فرهنگی دادند
  • «نجوای عشق» در تالار وحدت می‌پیچد
  • عاشقانه «نیلگون» با مثلث فروتن، حجار و درخشانی می‌آید
  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • آلبوم «عشق ناباور» آماده شد
  • «عشق ناباور» با رهنمودهایی از محمدرضا لطفی شنیدنی شد
  • ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی پسران به تالار رودکی می‌آید
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد