Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-23@17:02:03 GMT

جشن میلاد نبوی (ص) در مسجد «محمد امین» بیروت

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۱۳۴۵

جشن میلاد نبوی (ص) در مسجد «محمد امین» بیروت

مدیریت کل اوقاف اسلامی بیروت، سالروز جشن میلاد پیامبر اکرم (ص) را در مسجد محمد امین برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شبکه خبری «nna»  مدیریت کل اوقاف اسلامی بیروت با نظارت «شیخ عبداللطیف دریان» مفتی لبنان و حضور «محمد خواجه» نماینده رییس پارلمان، نماینده سعد حریری، نماینده شورای عالی اسلامی شیعه و جمعی دیگر از نمایندگان، سفرا و شخصیت های سیاسی، اجتماعی و علما جشنی را به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) در مسجد محمد امین بیروت برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و سرود ملی لبنان نواخته شد و شیخ محمد اروادی؛ مدیر کل اوقاف بیروت و مفتی لبنان سخنرانی کردند.

 

کودکان دارالایتام اسلامی نیز در این مراسم، تواشیح اجرا کردند.

 

 

 

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی هفته وحدت بیرجند آذربایجان غربی ارومیه ارزانی وحدت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور خراسان جنوبي استان همدان بیروت مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز یکشنبه در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اظهار داشت: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

وی با تجلیل از حمایت‌های ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از برنامه‌های ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد، گفت: تعامل حداکثری ادارات و نهادهای فرهنگی با مساجد بستر تقویت فرهنگ دینی و فرهنگ عمومی جامعه است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با بیان اینکه مساجد سنگر هستند، افزود: مسجد طراز اسلامی، در سایه تعامل حداکثری میان متولیان مساجد و نهادهای فرهنگی محقق می‌شود.

چگنی نژاد، تصریح کرد: تحقق مسجد طراز اسلامی منجر به تعالی جایگاه و نقش این اماکن امن الهی در جامعه، تقویت فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمنان خواهد شد.

وی با اشاره فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، افزود: هر قدمی در راستای حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برداشته شود، منجر به آبادانی معنوی مساجد خواهد شد.

کد خبر 6084420

دیگر خبرها

  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد
  • واکنش محمد فاضلی به توییت جنجالی کریمی قدوسی
  • قیصر امین پور ، قیصر شعر انقلاب اسلامی +فیلم
  • وزیر دفاع اسبق لبنان: اسرائیل عامل انفجار بندر بیروت بود
  • مسجد الاقصی به آغوش امت اسلامی بازخواهد گشت/ عمل به سنت رسول خدا(ص)؛ راهکار نجات مسلمانان
  • نماینده مجلس لبنان: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی، غافلگیر کننده و برخلاف تمام پیش‌بینی‌ها بود
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد
  • 11 بازیکن تارتار برای شکست دوباره مورایس
  • سهمیه پنجم تیم ملی کشتی فرنگی را کاویانی‌نژاد گرفت
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود