Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنده مرادی مسئول بسیج ادرات در سپاه بیت المقدس کردستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج وبا همکاری ۹ ادارات خدمات رسان در روستای حسن آباد میز خدمت برگزار شد و مردم از نزدیک مشکلات خود را با مسئولان در میان گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه به حق می‌توان اعلام کرد که بسیج در هر عرصه‌ای که وارد شد، امورات و اقداماتش موفقیت‌آمیز بوده است گفت: بسیج ادارات به عنوان متولی میز خدمت، پیگیر مشکلات مردم خواهد بود و با راه اندازی میز خدمت در راستای طرح تکریم ارباب رجوع، در پی خدمتی شایسته به شهروندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنده مرادی گفت:به منظور کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع به ادارات و واحد‌های مستقر در اداره کل، اردوی جهادی در قالب میز خدمت سازمان بسیج کارمندان استان کردستان در طول هفته در سراسر استان در مناطق محروم با بیش از ۷۵ میز خدمت برگزار می‌گردد.

وی با ذکر اینکه اصول رضایت‌مندی و کارآمدی ابتدا از کارمندان بسیجی مطالبه می‌شود، ادامه داد: در کردستان بیش از ۹۹۰۰ نفر کارمند بسیجی داریم که در قالب ۱۴۳ پایگاه و ۱۲ حوزه مقاومت بسیج کارمندی سازماندهی شده است.

بنده مرادی با بیان اینکه این دیدار نقش بسزایی در ایجاد امید و اعتماد در میان مردم دارد اظهار داشت:با شناسایی ۹ منطقه محروم در استان طی مراسمات خاص وبا توجه به کاهش مشکلات ارباب رجوع برنامه ملاقات مردمی در میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مدیر کل سازمان‌ها برگزار می‌گردد.

در این مراسم تعداد زیادی از مردم حضور یافته و ضمن خشنودی از این کار مشکلات خود را بیان نمودند.

مسئول بسیج کارمندان کردستان با اشاره به اینکه امروزه بسیج در میان اقشار مختلف جامعه گسترش یافته است، اظهار داشت:بسیجیان با استفاده از همه امکانات برای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/۷۷۲۷

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی،معاون بهداشت دانشگاه در این مراسم گفت: دندانپزشکان، ضامن سلامت جامعه و امنیت روحی بیماران و به‌عنوان یکی از ارکان اصلی سلامت، با توجه به خدماتی که در راستای درمان بیماری‌ها و ارتقاء سطح سلامت دهان و دندان، پیشگیری و آموزش روش‌های بهداشتی به افراد جامعه ارائه می‌دهند همواره در راه خدمت به آحاد جامعه پیشتاز بوده و هستند.
دکتر محمد قربانی افزود: گرامیداشت این روز خاص، بیان‌گر توجه عموم جامعه به جایگاه رفیع عزیزان دندان‌پزشکان و قدردانی از زحمات ایثارگرانۀ این بزرگواران است تا همواره لبخندی زیبا تقدیم هموطنان خود کنند.

وی در این مراسم در خصوص مسائل و مشکلات موجود با آنها گفتگو کرد و نظرها، پیشنهاد‌ها و راهکار‌های لازم را برای رفع موانع و حل این مشکلات در جهت ارائۀ هر چه بهتر خدمت سانی به مردم و مراجعه کنندگان مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • تکریم عفاف و حجاب در طرح نور
  • برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان دختر هندیجان
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • فرودگاه همدان میزبان حجاج همدان و کردستان خواهد بود
  • رویکرد سپاه گره‌‌گشایی از مشکلات جامعه و مردم است
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • بسیج سازندگی روزنه امید مردم برای حل مشکلات است
  • مشکلات و مسائل مرزهای کردستان در اولویت است
  • برگزاری شب شعر روایت عشق در بهمن
  • تجلیل ازدندانپزشکان شاغل در معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه