Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، امیر حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز(چهارشنبه) در نشست خبری اظهار داشت: اولین زیر دریایی کلاس متوسط که تماما ایرانی است و در مجموعه وزارت دفاع ساخته شده، تحت عنوان «فاتح» را خواهیم داشت که قطعا برای دشمنان جمهوری اسلامی یک غافلگیری خواهد بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: بودجه دفاعی ما بسیار کمتر از بسیاری از کشورهای منطقه بود اما نیروی دریایی پیشرفت کرد و ما علاوه بر ناوشکن سهند در هفته آتی شاهد الحاق اولین زیردریایی کلاس متوسط به نام فاتح به نیروی دریایی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تعامل خوبی با دوستان خود در منطقه داریم. ما تسلیحات‌مان را خودمان می‌سازیم؛ همچنین جوانانی که نیاز است از این تجهیزات استفاده کنند را تماما در کشور خودمان تربیت می‌کنیم.

امیر خانزادی تصریح کرد: امروز که ما در آستانه ۴۰ سالگی پیروزی انقلاب قرار داریم، باید ببینیم کجا ایستاده ایم و آنهایی که بر ما جنگ و ناامنی را تحمیل کرده اند، کجا ایستاده اند. امروز مردم آگاه جهان از ظلم و جنایت و فلسفه استکبار آگاه شده اند و پرچم آن ها را زیر پا می‌گذارند.

وی با اشاره به همکاری‌های نیروی دریایی با دیگر کشورها تصریح کرد: طی سال‌های گذشته به طور متناوب دیدار هایی را با کشورهای مختلف داشته و ظرفیت های گسترده ای را در همکاری های دریایی داشته ایم که جنبه آموزشی و عملیاتی دارد.

امیر خانزادی با اشاره به تاثیر تحریم‌ها روی نیروی دریایی تاکید کرد: امروز بیش از چندین سال است که زیر بار تحریم قرار داریم. تحریم ها به ما آموخت که باید روی پای خود بایستیم. ما آموختیم که برای برقراری امنیت نباید به هیچ کشوری وابستگی داشت.

وی با اشاره به روابط دو نیروی دریایی ارتش و سپاه اظهار داشت: تعامل خوبی وجود دارد؛ دو نیروی دریایی، ید واحده هستند. ما نه تنها هیچ اختلافی با هم نداریم بلکه هر چه جلوتر می‌رویم برای مقابله با تهدیدات و انجام عملیات های دریایی، متحدتر می‌شویم.

امیر خانزادی با اشاره به امنیت منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز گفت: ما در خلیج فارس و تنگه هرمز ناامنی نداریم؛ نیروی دریایی سپاه، مامور برقراری امنیت در این منطقه است و حتی یک مورد ناامنی هم در این منطقه وجود ندارد؛ ما این امنیت را به طور مستقل و بدون حضور نیروهای فرامنطقه ای از جمله شرقی و غربی برقرار می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: از سال‌ها قبل، بحث توسعه و پیشرفت سواحل مکران طبق فرامین رهبر انقلاب آغاز شده است. بر همین اساس، نیروی دریایی ارتش متولی این امور شده است.

امیر خانزادی گفت: سواحل مکران امروز حرکت شتابانی برای توسعه را تجربه می کند. علاوه بر مجموعه ارتش، دولت و سایر ارگان و سازمان‌ها و بخش خصوصی در این منطقه فعالیت دارند؛ تحریم ها تاثیری روی پیشرفت این منطقه نگذاشته است. تغییر در منطقه مکران، منجر به توسعه همگرایی هموطنان عزیزمان در منطقه با نظام جمهوری اسلامی شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دست مریزاد فرمانده ارتش به سپاه
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل | هشدار مهم فرمانده کل ارتش
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف