Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-04-26@12:34:12 GMT

با پاناسونیک، هیچ جرمی پنهان نمی‌ماند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۱۷۰۵

با پاناسونیک، هیچ جرمی پنهان نمی‌ماند

به گزارش امتداد نیوز، بنابر اعلام پاناسونیک، از باکیفیت‌ترین سیستم‌های مدار بسته در جهان دوربین مداربسته پاناسونیک است.
این مجموعه شرکتی بین‌المللی با ریشه‌ ژاپنی است که به مدت یک قرن است که در صنعت الکترونیک جهان فعالیت می‌کند. این شرکت طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت پاناسونیک در حال حاضر تحت مدیریت کازوشیرو تسوگا فعالیت می‌کند.

دوربین مداربسته در کشور آلمان و توسط فردی به نام والتر بروش اختراع شد. سیستم مداربسته در سال ۱۹۴۲ میلادی توسط شرکت زیمنس و به جهت مشاهده پرتاب موشک‌های آلمان نازی ساخته و نصب شد.

شرکت ایده آل گستر نمایندگی پاناسونیک در ایران سال‌ها است که در زمینه  فروش نصب و تعمیرات محصولات پاناسونیک درحال خدمت رسانی به هموطنان می‌باشد.

ایده آل گستر علاوه‌بر فروش، خدمات مربوط به تعمیر دوربین مداربسته پاناسونیک را نیز ارائه می‌دهد. در مرکز تعمیرات شرکت ایده‌آل گستر از قطعات اوجینال و نو برای تعمیرات استفاده می‌شود و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن دوربین مداربسته خود را تحویل بگیرید.

سیستم‌های مداربسته که به اختصار CCTV (closed-circuit-television) شناخته می‌شوند همانند یک سیستم تلوزیونی هستند با این تفاوت که در آن سیگنال‌های تصویر به صورت عمومی به واسطه فرستنده‌ها ارسال و توزیع نمی‌شوند به این معنی که سیگنال‌های تصویر منحصرا برای یک مانیتور از طریق شبکه کابلی ارسال شده و در دسترس عوامل خارجی قرار نمی‌گیرد.

دوربین‌های مداربسته معمولا برای مقاصد مختلفی استفاده می‌شود که در ادامه به برخی از مهم‌ترین آن‌ها اشاره می‌کنیم:

۱- حفاظت از محیط پیرامون تاسیسات مختلف شامل کارخانه‌ها و منازل

۲- مشاهده رفتار زندانیان و یا بیماران در صورت نیاز

۳- نظارت بر وظعیت ترافیک معابر درون شهری

۴- نظارت و سرکشی بر اماکنی که حضور در آن جا سلامتی انسان را به خطر می‌اندازد

۵- ضبط تصاویر از فعایت کارکنان و پرسنل و مسائلی از این دست

در گذشته سیستم‌های مدار بسته نیاز به حضور مستمر انسان داشتند که این امر بسیار هزینه‌بر و سخت بود. اما تمامی دوربین‌های مداربسته امروزی قادر به ضبط تصاویر و ثبت تاریخ و مدت زمان تصاویر هستند که این امر سیستم‌های مداربسته را بسیار کاربردی‌تر کرده است علاوه‌بر این بسیاری از دوربین‌های امروزی دارای قابلیت‌های پیشرفته همچون تشخیص حرکت و جلوگیری از خرابکاری هستند. این سری دوربین‌ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که در هنگام تشخیص خطر و خرابکاری و حرکات مشکوک آن‌ها را شناسایی کرده و با ارسال ایمیل نظارت کنندگان را از خطر احتمالی اگاه کنند.

همچنین سیستم‌های دوربین مداربسته مجهز به فن‌آوری‌های پیشرفته تشخیص چهره و نظارت بیومتریک نیز هستند. اخیرا این محصولات با توجه به پیشرفت تکنولوژی و تغییر محصولات و تولید آن‌ها بر پایه اینترنت پیشرفت چشمگیری داشته‌اند.

دستگاه DVR برای ضبط تصاویر از سیستم مداربسته آنالوگ و دستگاه NVR برای ضبط تصاویر سیستم مداربسته تحت شبکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دوربین‌های مداربسته هم می‌توانند از بروز برخی از جرایم پیشگیری کنند و هم به پیگیری بعد از ارتکاب جرم کمک می‌کنند. آخرین تحقیقات آماری از شهرهای بزرگ آمریکا و انگلستان نشان می‌دهد بعد از نصب دوربین‌های مداربسته در پارکینگ‌ها ۵۱ درصد از تعداد جرایم کاسته شده است. در فرودگاه‌ها میزان کاهش جرایم ۲۳درصد و در سایر مراکز عمومی روی هم رفته این مقدار ۷درصد بوده است. استفاده از دوربین‌های مدار بسته در بسیاری از نقاط جهان و توسط عده‌ای بسیاری از مردم رایج است تا به امروز حدود ۳۵۰ میلیون دوربین مدار بسته در کل دنیا نصب و راه اندازی شده‌اند.

دوربین‌های مداربسته می‌توانند از طریق دو پارامتر دسته‌بندی شوند:

از نظر تکنولوژی انتقال سیگنال:

دوربین مداربسته آنالوگ دوربین مداربسته تحت شبکه دوربین مداربسته دو منظوره

از نظر شکل ظاهری و کاربرد:

دوربین Dome دوربین صنعتی دوربین IR LED دوربین Speed Dome دوربین های چرخشی  PTZ

بهترین راه برای انتخاب و نصب دوربین‌های مداربسته مشاوره از یک کارشناس و بازدید از محل است. تعداد و نوع دوربین‌ها بستگی به شرایط و نوع استفاده شما دارد. در برخی از مناطق با توجه به خارجی بودن محل استفاده بهتر است از دوربین‌های ضد آب و ضربه استفاده کرد. باید به گونه‌ای تعداد و طرز قرار گرفتن دوربین‌ها را در نظر گرفت که هیچ نقطه‌ای از نظارت دور نماند.

دوربین‌های مداربسته آنالوگ قیمت کم‌تری نسبت به دوربین‌های تحت شبکه دارند. اما باید در نظر گرفت که دوربین‌های آنالوگ نیاز به کابل‌کشی دارند و اگر فضای نظارت بزرگ باشد کابل‌کشی آن سخت‌تر خواهد شد. همچنین کیفیت ضبط دوربین‌های مداربسته تحت شبکه بیشتر از آنالوگ‌ها است. پس اگر نظارت بر منطقه حیاتی است بهتر است از سیستم مداربسته آی پی استفاده کنید. ارتباط دوربین‌های مداربسته تحت شبکه بسیار مطمئن‌تر و امن‌تر است و برخلاف دوربین‌های آنالوگ که نگرانی ربوده شدن تصاویر وجود دارد در سیستم‌های بستر شبکه امکان کد گذاری، امنیت بالایی را برای آن فراهم می‌کند.

انتهای پیام

true برچسب ها : پاناسونیک دوربین تحت شبکه دوربين مداربسته true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

ممکن است از انجام تست‌های شخصیتی خود در سایت‌های مختلف خسته شده باشید. ممکن است فکر کنید که این فقط یکی دیگر از موارد است که فقط وقت شما را تلف می‌کند و چیزی را آشکار نمی‌کند. خوب، شما نمی‌توانید بیش از این اشتباه کنید! تست شخصیت با کلید ناخودآگاه سوالات بسیار هدفمندی می‌پرسد و از این رو، از اینکه متوجه شوید نتایج چقدر دقیق هستند شگفت زده خواهید شد!

شما از دیدن دقت این تست متحیر خواهید شد. این به این دلیل است که این تست تصویری، تست شخصیت با کلید، از شما سوالات خاصی در مورد ضمیر ناخودآگاه شما می‌پرسد و در نتیجه نتایج به طرز شگفت آوری صحیح است. این چیزی است که دکتر ابیگیل برنر در مورد این مفهوم در Psychology Today می‌نویسد:

ناخودآگاه به عنوان منبع خلاقیت، شهود، الهام، شناخت درونی، به هم پیوستگی و روشنگری معنوی شناخته می‌شود. در این قلمرو، واقعیت تغییر می‌کند و گسترش می‌یابد. ماتریسی ایجاد می‌کند که بسیار کشسان‌تر و چند بعدی‌تر از آن چیزی است که ذهن خودآگاه آن را درک می‌کند.

پیام‌هایی که از رویا‌های خود دریافت می‌کنیم. نماد‌ها یا کهن الگو‌های اولیه که از اجدادمان به ما منتقل شده‌اند، ما را از آنچه برای هر یک از ما منحصر به فرد، معتبر و مقدس است، آگاه می‌سازند. وقتی به این پیام‌ها توجه می‌کنیم، مسیر تکامل روح خود را دنبال می‌کنیم.

این نماد‌ها و کهن الگو‌ها عناصر اساسی ناخودآگاه جمعی هستند. دستگاه ساختاری درون روانی جهانی که برای انسان ذاتی است. آنچه در اینجا بسیار ناراحت کننده است، این است که کلمات برای برقراری ارتباط یا انتقال پیام ضروری نیستند. گاهی تصویر، اندیشه، مفهوم یا ایده کامل را بدون استفاده از کلمات برای توصیف آن، منتقل می‌کند. ضرب المثل یک عکس ارزش هزار کلمه دارد.

بنابراین، این تست شخصیت با کلید، را انجام دهید و ببینید نتایج چقدر دقیق هستند. شما فقط باید از بین ۶ نوع کلیدی که در تصویر داده شده است یک کلید را انتخاب کنید و ما دقیق‌ترین نتایج را در مورد ویژگی‌های شخصیتی پنهان شما ارائه خواهیم داد.

نتایج تست شخصیت با کلید:

اگر کلید نوع ۱ را انتخاب کنید

شما ساده‌ترین و رایج‌ترین کلید را انتخاب کردید. بدون هر گونه تزئینات فانتزی. اما با وجود ظاهر ساده، بسیار کاربردی و در باز کردن قفل درب‌ها بسیار موثر است. شما منطقی، متفکر، بسیار تحلیل گر، مصمم و قوی هستید. شما فردی عملی هستید و در زندگی بیشتر به دنبال سودمندی هستید تا چیز‌های فانتزی. با این حال، یک جنبه آسیب پذیر و شکننده در شخصیت شما وجود دارد که هر از گاهی آشکار می‌شود.

اگر کلید نوع ۲ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که نشان دهنده شخصیت بسیار قابل اعتماد است. این کلید می‌تواند تمام در‌های یک قلعه جادویی را باز کند. انتخاب این کلید به این معنی است که شما فردی قوی و کاریزماتیک، مبتکر و سرشار از انرژی خلاق هستید. شما نظرات خود را صریح بیان می‌کنید. معمولاً به آنچه آرزو دارید می‌رسید. شما از این که در دام وعده‌ها گرفتار شده اید امتناع می‌کنید. آزادی خود را بالاتر از هر چیز دیگری ارزش می‌گذارید. یک روح آزاد دارید و بزرگترین قدرت شما مستقل بودن است.

اگر کلید نوع ۳ را انتخاب کنید.

شما یک کلید غیر معمول را انتخاب کرده اید که ساختار کمیاب دارد. این نشان می‌دهد که شما فردی با اعتماد به نفس با خودباوری بالا هستید. در غیر این صورت چرا به سمت چنین کلید عجیب و غریبی کشیده می‌شوید؟ برش‌های گزنده کلید دشوار است، که باعث می‌شود فرد مطمئن نباشد که آیا می‌تواند قفل خاصی را باز کند یا خیر. فردی مصمم هستید و همیشه ایده‌های جالبی به ذهنتان خطور می‌کند. شما منحصربه‌فرد هستید و از بقیه متمایز هستید. جسور هستید و هرگز از بیان نظرات خود نمی‌ترسید. همیشه منتظر یک چالش جدید هستید و آنها را بدون دوبار فکر کردن می‌پذیرید. شما کنترل ثابتی بر زندگی خود دارید و برای همیشه آماده شروع یک ماجراجویی تازه هستید.

اگر کلید نوع ۴ را انتخاب کنید

شما کلیدی را انتخاب کرده اید که شبیه یک برگ شبدر چهار لبه است. آیا به آن توجه کردید؟ انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی خوش برخورد، آفتابی، مثبت اندیش و راحت هستید. شما همیشه به جنبه روشن چیز‌ها نگاه می‌کنید و جهان را با نگرش “همیشه نیمه پر لیوان” می‌بینید. با این حال، مراقب افرادی باشید که سعی می‌کنند از روحیه خوش بینانه شما سوء استفاده کنند. شما همچنین باید مراقب نگرش راحت خود باشید، زیرا گاهی اوقات شما را پرت و پرت می‌کند؛ و ممکن است بدون اینکه متوجه شوید شما را دچار مشکل کند.

اگر کلید نوع ۵ را انتخاب کنید

کلیدی که انتخاب کرده اید پر از تزئینات پیچیده است. بسیار شبیه به آنچه در افسانه‌ها و دنیا‌های تخیلی می‌بینید. این نشان می‌دهد که شما خلاق هستید و تخیل روشنی دارید. شما یک رویاپرداز با اصالت ودارای شخصیت منحصر به فرد هستید. جنبه منفی این موضوع این است که شما چیز‌ها را شخصی می‌گیرید؛ و گاهی اوقات، منحصربه‌فرد بودن شما به خوبی پذیرفته نمی‌شود. باعث می‌شود احساس کنید کنار گذاشته شده‌اید و دچار سوءتفاهم شده‌اید.

اگر کلید نوع ۶ را انتخاب کنید

شما کلید معمولی و کلاسیک را انتخاب کرده اید. انتخاب شما نشان می‌دهد که شما فردی منطقی هستید. زیرا کلید می‌تواند انواع مختلف در‌ها را باز کند. این نشان می‌دهد که شما قضاوت درست و حس خوبی دارید. شما قدرت تمرکز شگفت انگیزی دارید. با این حال، برای شما بسیار دشوار است که فراتر از منطقه راحتی خود را کشف کنید. شما ترجیح می‌دهید مسیر سنتی را انتخاب کنید. شما فردی فوق العاده وفادار هستید و از اطرافیان خود انتظار وفاداری مشابهی دارید.

منبع: خبرنامه

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • ۲۷۰ کیلوگرم فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در نایین معدوم شد
  • سعید احمدی پویا سرپرست معاونت نظارت شرکت شاپرک شد
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی است
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی
  • جبلی خبر داد: وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش‌خانگی در حال بررسی
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»