Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:23:36 GMT

اسب سواران ترکمن در جرگلان کورس گذاشتند

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۱۷۷۱

اسب سواران ترکمن در جرگلان کورس گذاشتند

بجنورد- ایرنا- به مناسبت هفته وحدت، یک دوره مسابقات اسبدوانی در بخش مرزی جرگلان از توابع شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی روز سه شنبه برگزار شد.

رئیس هیات سوارکاری راز و جرگلان، چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این مسابقات با شرکت 50 سر اسب اصیل ترکمن در هشت کورس برگزار شد که در پایان به نفرات برتر 10 تن سبوس و 100 میلیون ریال وجه نقد جایزه پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پولاد نجاهی افزود: در پایان این مسابقات محمود قهرمانی با اسب گذرقوش، نورنفس انفاس با اسب کبوتر کولاک، ماهان یزدانی با گذرقوش، خالق بهادری با اسب آنتیک نفرات اول کورس اول تا چهارم شدند.
وی گفت: همچنین سید خوجه با اسب طاووس، قربانعلی دهش با مستایا، نایب نایبی با کیان و غایب نظرمحمدی با اسب دوران به عنوان نفرات برتر کورس چهارم تا هشتم معرفی شدند.
وی افزود: در ادامه این کورس، مسابقه دوومیدانی مردمی نیز با شرکت تمامی افراد حاضر در میدان برگزار شد که علی انفاس مقام اول این مسابقه را کسب کرد.
شهرستان ترکمن نشین راز و جرگلان در استان خراسان شمالی، به عنوان خاستگاه اصیل ترین نژاد اسب ترکمن شناخته می شود.
افزون بر یکهزار راس اسب اصیل ترکمن در خراسان شمالی وجود دارد.
ط/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش اسب سواري هفته وحدت راز و جرگلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق


 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سروان سالاری گفت: در راستای پیشگیری از حوادث ترافیکی و کنترل تخلفات، طرح برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه در سطح شهر بافق آغاز شده است. 


وی افزود: در این طرح به استناد ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، با تخلفات موتورسیکلت سواران از قبیل حرکت در پیاده رو یا در جهت خلاف مسیر مجاز، ایجاد عمدی صدای ناهنجار، حمل بارغیرمتعارف، حرکت نمایشی مارپیچ، تک چرخ، حمل یدک، عدم استفاده از کلاه ایمنی و فاقد گواهینامه و تردد در خطوط ویژه اتوبوسرانی، برخورد و ضمن صدور قبض جریمه نسبت به توقیف موتورسیکلت حداکثر به مدت ۱۵ روز و در صورت تکرار یک ماه اقدام می‌شود. 


رئیس پلیس راهور شهرستان بافق به والدین و خانواده‌ها توصیه کرد از دراختیارگذاشتن موتورسیکلت به فرزندان خود که فاقد گواهینامه رانندگی موتورسیکلت می‌باشند خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • ایران آقای فوتسال آسیا است/ جوان‌ها سنگ تمام گذاشتند
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳ + تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • جشنواره اسب‌ دوانی ترکمن ۱۴۰۳+ تاریخچه Turkmen Racing Horse Festival
  • برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف در بافق
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • واکنش به استعفای سیاوش: او استقلالی است