Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا خندان‌رو در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جوی هوای استان در ۲۴ ساعت آینده بیان کرد: با توجه به الگوهای هواشناسی، تا اویل امشب ناپایداری‌های جوی را شاهد خواهیم بود.

وی از وزش تندباد در استان خبر داد و گفت: همچنین برای ۲۴ ساعت آینده بارش باران به‌خصوص در نواحی مرکزی و شرقی را پیش‌بینی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خندان‌رو با اشاره به وضعیت دمای استان در ۲۴ ساعت آینده بیان کرد: دمای هوا پنج تا هفت درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار کرد: از فردا، پنج شنبه، شاهد افزایش دما در استان هستیم.

وی با اشاره به میزان بارندگی‌ها در ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در ماهیران خوسف بارش ۱۳ میلی‌متری باران را داشته‌ایم.

خندان‌رو بیان کرد: میزان بارش‌ها در انارستانک فردوس ۱۲ میلی‌متر، باغستان فردوس ۱۱ میلی‌متر، مهوید فردوس ۱۰ میلی‌متر، فتح آباد و سرند فردوس هشت میلی متر و در آرین شهر پنج میلی‌متر بوده است.

وی اظهار کرد: همچنین میزان بارندگی‌ها در رقه بشرویه چهار میلی‌متر، بیرجند و خوسف سه میلی‌متر و قاین، زهان و بشرویه یک میلی‌متر بوده است.

کد خبر 4464492

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند هواشناسی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌

انسیه رحمتی در این رابطه ، گفت: بارندگی از ظهر فردا در استان آغاز می‌شود و تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت. وی گفت: بیشتر بارندگی در غرب و جنوب غرب استان خواهد بود و حتی طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها برای مناطقی همچون آشخانه تا ۲۰ میلیمتر خواهد بود. رحمتی افزود: طبق پیش بینی‌های انجام شده میزان بارندگی‌ها در شهرستان‌هایی همچون شیروان و فاروج کمتر است. وی با اشاره به دمای هوا بیان کرد: پیش بینی می‌شود دمای هوا در گرمترین ساعات از امروز تا پایان هفته جاری ۸ تا ۱۰درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • حاجی آباد زیرکوه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • بارندگی ها در خراسان جنوبی ادامه دارد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌و بختیاری اعلام شد
  • افزایش 5 درجه ای دمای هوا درآذربایجان غربی
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • صدور هشدار نارنجی بارندگی در خراسان شمالی‌