Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، کریم صبری نعیم، شاعر عراقی گفت: برای من مایه افتخار و مباهات است که در جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان عربی شرکت می‌کنم و  این جشنواره فرصت خوبی برای انتقال فضایل اهل بیت (ع) و امام رضا (ع) و همچنین سیره زندگی ایشان است.

وی افزود: فرصت خوبی فراهم شده تا شاعران با یکدیگر دیدار و گفتگو کنند و افکار و دیدگاه‌های خود را بیان کرده و به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاعر عراقی بیان داشت: برگزاری این جشنواره حمایت از میراث معنوی و عربی است که جشنواره شعر رضوی فضایی برای ارایه شعرهای شاعران عربی و حمایت از میراث معنوی است.

وی گفت:  از جمهوری اسلامی ایران هم تشکر می‌کنم که همیشه در برگزاری این چنین جشنواره‌ها و رویدادهای اسلامی که باعث حفظ و تقویت اعتقادات اسلامی ما می‌شود پیشگام بوده است.

انتهای پیام/م

برپایی جشنواره شعر رضوی در خوزستان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شعر شاعر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۱۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، معاون فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: شاعران باید قرائت جدیدی در مورد اشعار و زمان حال داشته باشند و بتوانند مسائل روز را نیز به اشعار خود منتقل کنند.

دشتی بیان داشت: همانند شاهنامه که در آن از رستم نام برده شده است، در زمان حال رستم‌های زیادی در کشور وجود دارند که برای میهن اسلامی ایران جان فشانی کرده اند.

وی اظهار داشت: در  اردیبهشت  ماه  و در سالگرد شهادت استاد مطهری و روز معلم، گردهمایی شاعران معلم در یزد برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ضرورت توجه شاعران به ایثارگران تاریخ ایران
  • چشم‌انداز روابط ایران و کشورهای عربی پس از «وعده صادق»؛ سیاست خارجی ایران منطبق بر «واقعیت‌های میدانی» است
  • جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در قم برگزار شد
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • عصر شعر آئینی وعده صادق در کرج برگزار شد
  • عرض ارادت شاعران کودک و نوجوان به ساحت مقدس امام رضا (ع)
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!
  • نیما در کتابفروشی‌های پاکستان
  • حضور وزیر امور خارجه در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس
  • شب شعر وعده صادق در مشهد برگزار شد