Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@11:06:18 GMT

کنفرانس بین المللی مهاجرت در اصفهان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۰۵۲

کنفرانس بین المللی مهاجرت در اصفهان برگزار می شود

اصفهان - ایرنا - کنفرانس بین المللی ' پژوهش در زمینه مهاجرت: چالش ها و تشریح راه حل ها ' آذر امسال با همکاری اتحادیه اروپا در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.

مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه اصفهان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت : دانشگاه اصفهان با همکاری اتحادیه اروپا، 2 گردهمایی علمی و پژوهشی را هفته آینده برگزار می کند که کنفرانس بین المللی مهاجرت در روز ششم آذر امسال یکی از آنهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدکمیل طیبی افزود : این کنفرانس در قالب طرح ' افق 2020 ، برنامه کاری برای تحقیق و نوآوری ' (HORIZON 2020) و با توجه به اهمیت موضوع مهاجرت برگزار می شود.
وی با اشاره به حضور شماری از مسوولان و کارشناسان اتحادیه اروپا در این رویداد، گفت : امید است با برگزاری این کنفرانس، زمینه اجرای طرح های مشترک پژوهشی بین دانشگاه ها و مراکز علمی ایران با اتحادیه اروپا درباره مهاجرت فراهم شود.
مهاجرت به معنای جابه‌جایی مردم از مکانی به مکانی دیگر برای کار یا زندگی است. مردم به طور معمول به دلیل دور شدن از شرایط یا عواملی مانند فقر، بیماری، مسائل سیاسی، کمبود غذا، بلایای طبیعی، جنگ، بیکاری و کمبود امنیت یا برای رسیدن به آموزش بهتر و درآمد بیشتر مهاجرت می کنند.
مدیر دفتر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه اصفهان اضافه کرد : روز چهارشنبه هفتم آذر نیز کنفرانس بین المللی ' روش‌های تدوین طرح‌های پژوهشی و تأمین منابع مالی طرح ‌های اتحادیه اروپا در چهارچوب افق 2020' در دانشگاه اصفهان برگزار می شود.
طیبی خاطرنشان کرد : هدف از برگزاری رویداد دوم نیز، معرفی زمینه های همکاری های علمی و فناوری بین اتحادیه اروپا و کشورهای دیگر است.
اتحادیه اروپا برنامه افق 2020 را با هدف ارتقای سطح علمی و توسعه فناوری در قالب طرحی 6 ساله از سال 2014 تا 2020 میلادی در دست اجرا دارد که بیش از 80 میلیارد یورو برای آن در نظر گرفته شده است.
افق 2020 بر سه موضوع اولویت دار تمرکز دارد که شامل تولید علم بسیار عالی به منظور تقویت سطح جهانی تعالی علمی اتحادیه و پژوهش اتحادیه وسیستم نوآوری رقابتی تر، پرورش رهبری صنعتی برای سرعت بخشیدن به توسعه فناوری برای حمایت ازکسب و کار و نوآوری و مقابله با چالش های اجتماعی و پوشش حمایتی فعالیت های زنجیره ای از مرحله پژوهش تا تولید و تجارت است.
دانشگاه اصفهان به عنوان دانشگاه جامع و مادر استان اصفهان دارای حدود 15 هزار دانشجو و 650 عضو هیات علمی و یکی از دانشگاه های برتر کشوراست.
3011/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي اتحاديه اروپا دانشگاه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فصل چهارم از سلسله نشست‌های علمی آنلاین «درآمدی به اخلاق قرآنی» به همت انجمن علمی معارف اسلامی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری مراکز علمی کشور برگزار می‌شود.

از مزایای شرکت در این نشست اعطای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی است.

زمان برگزاری تا ۲۷ اردیبهشت ماه هر شب رأس ساعت ۲٠:٠٠ اعلام شده است.

علاقمندان می‌توانند از طریق اینجا در این نشست شرکت کنند.

کد خبر 6085028 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • نخستین کنفرانس دوسالانه بین‌المللی هوش مصنوعی در بوشهر برگزار شد
  • خسروپناه: برداشتن موانع قانونی؛ راهکاری برای جلوگیری از مهاجرت نخبگان
  • در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: باید نسبت به مسئله تربیت دانشجویان دغدغه داشته باشیم/ در مسیر جلوگیری از مهاجرت نخبگان باید موانع قانونی را برداریم
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • درخواست ۸۷۰ دانشگاه اروپایی برای افزایش بودجه تحقیق و توسعه
  • دستاورد‌های کنفرانس بین‌المللی تاب‌آوری انرژی / دبیرخانه دائمی کنفرانس در دانشگاه شریف ایجاد می‌شود
  • هشتمین کنفرانس و پنجمین دوره جایزه ملی انرژی‌های تجدیدپذیر ایران برگزار می‌شود
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین