Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:36:59 GMT

آمریکا نام یک فرمانده داعش را در لیست سیاه قرار داد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۰۹۶

آمریکا نام یک فرمانده داعش را در لیست سیاه قرار داد

آمریکا یک فرمانده داعش را در لیست "تروریست‌های بین‌المللی" خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: حجی عبدالناصر، فرمانده داعشی در لیست "تروریست‌های بین‌المللی" قرار گرفته که با هماهنگی این کشور با شورای امنیت تنظیم شده است.

این وزارتخانه در ادامه بیانیه خود آورده است، تحریم‌ها علیه افراد این لیست شامل بلوکه دارایی‌های آنها و حساب‌های بانکی‌شان، ممنوعیت سفر و نیز ممنوعیت فروش سلاح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه گزارش داد: عبدالناصر که اصالتا عراقی است، پیش از این سمت‌های بالایی در گروه تروریستی داعش داشته و فرمانده و والی منطقه‌ای در سوریه، رییس شورای مذاکرات این گروه تروریستی و نیز ناظر بر امور داعش بوده است. همچنین او مستقیما از ابوبکر بغدادی رهبر داعش دستور می‌گرفت.

طبق این بیانیه شورای یاد شده که عبدالناصر ریاست آن را برعهده داشت، مسئول تنظیم و صدور دستورات مربوط به عملیات‌های نظامی داعش، جمع‌آوری مالیات‌ها، پلیس امور شرعی و  مسائل تجاری و امنیتی این گروه تروریستی است.

ناتان سیلز، هماهنگ‌کننده مبارزه با تروریسم در وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت: داعش شکست خورد اما هنوز نابود نشده است و همچنان که این گروه تروریستی به سیر قهقرایی خود ادامه می‌دهد، ما باید تمامی راه‌های امدادی آنها را که موجب گسترش تروریسم در جهان می‌شود، از بین ببریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی (شانا) در جلسه‌‌ای اخیری که داشت درباره نحوه ورود به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران به جمع بندی رسید.

بر پایه این خبر، از بین 32 نفری که به دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران راه‌ یافته‌اند، 13 نفر در لیست اولیه شانا حضور داشتند؛ شورای ائتلاف تصمیم گرفته است برای دور دوم، یک لیست 16 نفره برای تهران ارائه کند.

برابر پیگیری‌های خبرنگار تسنیم، برخی کاندیدا رایزنی‌های با شورای ائتلاف داشتند تا به عنوان سه عضو جدید به لیست شورای ائتلاف اضافه شوند که گفته می‌شود تاکنون درباره دو نفر آنها تصمیم نهایی گرفته شده است. لیست 16 نفره شورای ائتلاف که 13 نفر آن مشخص است اوایل هفته آینده منتشر خواهد شد.

در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی که جمعه 21 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد، 16 نماینده دیگر تهران مشخص خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • هشدار جدی مدیر اف.بی.آی درباره حمله احتمالی تروریستی در خاک آمریکا
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک