Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@21:00:30 GMT

پوستر جشن‌های سراسری بهار مهربانی در قم رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۲۰۴

پوستر جشن‌های سراسری بهار مهربانی در قم رونمایی شد

هم زمان با شب خاطره شهیدان زین‌الدین با حضور مادر این شهدای عزیز از پوستر جشن‌های سراسری بهار مهربانی در قم رونمایی شد. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ استانها قم نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، پوستر جشن‌های سراسری بهار مهربانی همزمان با شب خاطره شهیدان زین الدین در موزه این شهدا با حضور زینب اسلام دوست مادر شهیدان زین الدین و دختر شهید مهدی زین الدین رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن دلیر معاون هنری اداره کل ارشاد قم در این زمینه در گفت وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم مقابله با جنگ نرم و اینکه استکبار برای ناامیدی افکار عمومی از نظام و انقلاب فعالیت می‌کند برنامه‌های فرهنگی توسط اداره کل ارشادقم  برگزار می‌شود.

وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد با همکاری میراث فرهنگی و وزارت ورزش و جوانان جشن‌هایی به مناسبت هفته وحدت در سراسر کشور برگزار می‌کند.

معاون هنری اداره کل ارشاد قم تصریح کرد: جشن‌های بهار مهربانی از 29 آبان ماه و همزمان با هفته وحدت آغاز و تا 4 آذرماه ادامه دارد که به این مناسبت پوستر این جشن امشب در موزه شهیدان زین الدین توسط مادر این شهدای عزیز رونمایی شد.

انتهای پیام/ ز

R7854/P41362/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان در این مراسم با بیان اینکه آغاز سال جامعه کار، تلاش و تولید با هفته و روز کارگر در یازدهم اردیبهشت کلید می‌خورد گفت: این روز یادآور تلاش‌های خستگی‌ناپذیر کارگرانی است که چرخ‌های اقتصادی کشور به همت آنها همواره در گردش است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.
میثم مداحی افزود: جهش تولید با مشارکت مردم؛ دلالت بر نقش برجسته مردم و تکیه بر ظرفیت‌های عظیم مردمی برای عبور از مشکلات اقتصادی به ویژه تولید دارد و بستری مناسب برای سرمایه‌گذاری بیش از گذشته در حوزه تولید و تحقق خودکفایی کشور و نیز مقابله با تحریم‌های دشمنان و خنثی سازی آثار تحریم‌ها است.
در این مراسم معنوی جمعی از کارگران واحد‌های اقتصادی استان حضور داشتند و با تقدیم گل و نثار فاتحه یاد و خاطره شهیدان کارگر را گرامی داشتند و از خاطرات خانواده شهدای کارگر محمود رضا رفیعی و مجید استکی بهره بردند.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رونمایی از پوستر برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • ۵۰ اثر گرافیکی در آیین گرامیداشت واقعه طبس رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»