Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@18:14:12 GMT

بانوان فارس در اردوی تیم ملی هندبال

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۲۸۱

بانوان فارس در اردوی تیم ملی هندبال

پاکدل رییس هیات هندبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ بیان کرد: ششمین مرحله از اردوی تیم ملی هندبال بانوان بزرگسال از دوم آذر با حضور ۱۸ بازیکن به میزبانی تهران برگزار می‌شود و شیدا فلاحی و زهرا فقیهی هندبالیست‌های تیم شهید چمران لارستان، دعوت شدگان فارسی این اردو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: ششمین مرحله اردوی تیم ملی هندبال بانوان تا پنجم آذر ادامه دارد و پس از آن نفرات اعزامی مشخص و بانوان کشورمان به مسابقات هندبال بانوان قهرمانی آسیا اعزام می‌شوند.

هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال بانوان قهرمانی آسیا از نهم تا ۱۸ آذرماه در شهر کوماموتو ژاپن برگزار خواهد شد.

بانوان هندبالیست ایرانی در گروه نخست این مسابقات با تیم‌های ژاپن، قزاقستان، استرالیا و نیوزلند همگروه هستند و نخستین مسابقه خود را دهم آذر مقابل قزاقستان برگزار می‌کنند.

نشمین شافعیان و مرضیه یوسف به عنوان مربیان تیم ملی هندبال بانوان در مسابقات آسیایی تعیین شدند.

انتهای پیام/چ

دعوت بانوان فارس به اردوی تیم ملی هندبال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس هیئت هندبال استان گفت:۲۶ بازیکن در این اردو دعوت شدند.  مصطفی پارسایی افزود: محمد بابالادی، محمد حسین یوسفی، پارسا شهابی، امید عنایتی جو، متین عادی منش، رضا کثیری، مهدی تیموری، علیرضا کمانی، پارسا باباپور، حسین علمی خواه، طا‌ها فتاحی، علی علی‌بیگی، مهدی جمالی، متین زارعان، احمد قنبری، راستین رضوانی نیا، شادمهر خسرونژاد، محمدحسن پنهانه، صالح عباسی، محمدجواد میرزائی، مهرزاد مظفری، هادی شریفی، پوریا سلحشور، امیرعباس رجبی، امیرحسین عادلی و پدرام پرماه ۲۶ بازیکنی هستند که در این اردو شرکت کردند. پارسائی افزود: محمد حسین یوسفی، متین عادل منش، شادمهر خسرونژاد، پدرام پرماه، امیرحسین عادلی، امید عنایتی جو، حسین علمی خواه ۷ بازیکن از استان هستند که در این اردو جهت اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا حضور دارند. مهدی منصوریان (سرپرست)، مهدی آزاد منجیری (سرمربی)، الله کرم استکی و مجید پارسایی (مربی)، علیرضا خانی (آنالیزور) و امید کاظمی (آسیب شناس ورزشی) کادر فنی تیم ملی نوجوانان را تشکیل می‌دهند. دهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر آسیا از ۱۳ تا ۲۴ شهریور ماه سال جاری به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود که طی آن تیم ملی ایران در گروه A با تیم‌های عراق و هند همگروه است.

دیگر خبرها

  • اردوی تیم ملی هندبال نوجوانان در دهدشت
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی بانوان برگزار می شود
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شد
  • خبر‌های ورزشی فارس، ۳ اردییبهشت
  • ۶هندبالیست کهگیلویه و بویراحمدی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • تیم هندبال نوجوانان ایران راهی اردوی آنکارای ترکیه شدند
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • دعوت از هندبالیست قمی به اردوی تیم ملی جوانان