Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-29@05:18:33 GMT

جشن ولادت نبی مکرم اسلام (ص) در «مسجد الرضا (ع)»

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۳۰۲

جشن ولادت نبی مکرم اسلام (ص) در «مسجد الرضا (ع)»

جشن ولادت نبی مکرم اسلام (ص) و امام جعفرصادق (ع) در مسجد الرضا (ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، همزمان با هفته وحدت و سالروز ولادت نبی مکرم اسلام(س) و امام جعفرصادق(ع) مراسم جشنی، سوم آذر ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد الرضا(ع) برگزار می شود.

 

این مراسم جشن با سخنرانی حجت الاسلام علی محمدی، رئیس سابق سازمان اوقاف و امورخیریه کشور و  با سخنرانی دیوید فیلیپ، مبلغ تازه مسلمان شده آمریکایی برپا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

یادآور می شود، مسجد الرضا(ع) دربزرگراه صدر، خیابان دیباجی شمالی واقع شده است.

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن روحانی بیرجند هفته بسیج هفته وحدت ارومیه ارزانی خراسان جنوبي وحدت شیراز آذربایجان غربی مسجدالرضا ع مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان قوچان گفت:مردم شهرستان در یک اقدام خداپسندانه مبالغی را جمع اوری کردند و به نان صلواتی اختصاص دادند که همزمان با سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، ۸۰ هزار قرص نان در نانوایی‌های قوچان توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین هراتی مطلق با بیان اینکه توزیع نان صلواتی در قوچان حرکتی مردمی و خود جوش است، افزود: نان‌های صلواتی در وعده افطار در تمامی نانوایی‌های سطح شهر طبخ و توزیع شد.

وی گفت: این کار برای سومین سال متوالی است که در سالروز ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) در قوچان، نان صلواتی پخت و توزیع می‌شود.

دیگر خبرها

  • آزادی ۴ زندانی جرایم غیر عمد به همت خدام الرضا
  • پخت ۴ هزار افطاری به برکت ولادت امام حسن (ع) + فیلم
  • توزیع ۸۰ هزار قرص نان صلواتی در قوچان
  • برگزاری جشن های میلاد امام حسن در اروند
  • توزیع نان رایگان در سلسله
  • جشن ولادت امام حسن مجتبی (ع) در بردسکن
  • کیک ۲۰۰ متری در جشن ولادت امام حسن (ع)
  • توزیع ۱۰۰ هزار قرص نان صلواتی در شیراز
  • ضیافت افطاری ایتام قم به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد
  • سفره اکرام رضوی در شب ولادت امام حسن مجتبی (ع)