Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@22:48:04 GMT

مصاف نمایندگان فارس با حریفان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۳۶۱

مصاف نمایندگان فارس با حریفان

هنرپیشه رییس هیات فوتبال استان فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: در هفته چهارم رقابت‌های دسته ۲ فوتسال مردان باشگاه‌های کشور و از گروه پنجم، تیم آراد فاخر شیراز از ساعت ۱۶ روز پنج شنبه یک آذرماه میهمان فولاد سیرجان ایرانیان است.

وی بیان کرد: در جدول رده بندی آراد فاخر شیراز با شش امتیاز در مکان سوم و نماینده کرمان هم امتیاز با نماینده فارس و بدلیل تفاضل گل بهتر در رده دوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات فوتبال فارس افزود: شهید رضایی فیروزآباد دیگر نماینده فارس در این گروه هم باید رودرروی میزبان خود میبد یزد قرار بگیرد.

 هنرپیشه افزود: در گروه پنجم لیگ دسته ۲ فوتسال مردان، شهید رضایی فیروز آباد و میبد یزد با ۳ امتیاز و برحسب تفاضل گل مکان‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده اند.

در هفته سوم این مسابقات آراد فاخر شیراز ۶-یک مغلوب فولاد زرند ایرانیان شد و شهید رضایی فیروزآباد با شکست ۴-۲ مارون کهگیلویه، به نخستین برد خود دست یافت.

قضاوت دیدار آراد فاخر شیراز و فولاد سیرجان ایرانیان را میلاد مستان و مهدی صادقی بر عهده دارند و بازی شهید رضایی فیروز آباد و میبد یزد توسط علی حفیظی و علیرضا حسن زاده، داوری خواهد شد.

انتهای پیام/چ

مصاف تیم‌های آراد فاخر شیراز و شهید رضایی فیروز آبادبا حریفان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس

پویان نوروزی و محمد متین عباسی از شهرستان قیروکارزین، ماهان ظهرابی از شیراز و اسماعیل خرم‌دل از شهرستان جهرم، چهار بوکسور رده نونهالان استات فارس هستند که با نظر کمیته فنی به دومین مرحله از اردوی نونهالان کشور به میزبانی استان البرز دعوت شدند.

محمدرضا محمودی، رئیس هیأت بوکس استان فارس به عنوان سرپرست تیم ملی نونهالان و یاسر نوروزی از استان فارس نیز به‌عنوان مربی در این اردو حضور دارند.

مرحله دوم اردوی تیم ملی بوکس نونهالان از ۱۲ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۲۵ اردیبهشت ادامه دارد.

رقابت‌های آسیایی سال ۲۰۲۴ در رده نونهالان، شهریورماه سال جاری در در شهر ابوظبی امارات متحده عربی برگزار خواهد شد و تیم ملی نونهالان ایران یکی از تیم‌های شرکت کننده در این رقابت است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • همه چیز مهیای رقابت بین نامزدهای ۲ حوزه انتخابیه مجلس در فارس است
  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • زورخانه پولاد هرچه زودتر ثبت ملی شود
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • حضور ۴ نونهال فارس در اردوی تیم ملی بوکس
  • تصویب طرح جامع اولین شهرک مسکونی دولتی فارس
  • حداکثر سرعت مجاز در معابر شیراز بازبینی شد
  • رعد و برق ۵۰ راس گوسفند عشایر حومه شیراز را تلف کرد