Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، همزمان با گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیج جامعه پزشکی و مدیریت بیمارستان امام خمینی (ره) خلخال، ۴۰ خانواده محروم در روستای خانقاه بفراجرد خلخال مورد ویزیت و درمان رایگان پزشکی قرار گرفتند.

در این طرح که با حضور پزشکان و پرستاران بسیج جامعه پزشکی با شعار «یک شهید؛ یک ویزیت» برگزار شد، داروی رایگان نیز در اختیار اهالی قرا رگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اهالی روستای خانقاه بفراجرد نیز ضمن قدردانی از خدمات بسیج در تمام روستا‌ها و در عرصه‌های مختلف، اظهار داشتند: این کار بسیج نشان از این است که ما در روستا‌ها فراموش نشده‌ایم، زیرا برای یک تزریق آمپول ساده حداقل باید ۱۰ تا ۱۲ هزار تومان هزینه کرد و به شهر خلخال رفت در حالی‌که با حضور این پزشکان امروز مشکلات مهمی در این روستا حل شد.

زنان روستای بفراجرد با اشاره به اینکه برای درمان باید مسافت طولانی تا شهر طی کنند و هزینه گزافی به خانواده تحمیل می‌شود، از حضور بسیج جامعه پزشکی در این روستا قدردانی کردند.

دکتر سامیه مرادخانی ملال مسؤول تیم بسیج جامعه پزشکی در روستای بفراجرد خلخال و پزشک معالج این روستا نیز به خیرنگار فارس در اردبیل گفت: استقبال روستاییان از این طرح، بسیار گسترده بوده و پزشکان این طرح حاضر هستند برای محرومیت‌زدایی و توجه به اقشار محروم جامعه به‌ویژه در روستاها، با همکاری بسیج، خدمات علمی و پزشکی خود را به روستاییان ارائه کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز خلیج فارس، عبدالحمید حمزه‌پور افزود: برای آبرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
وی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان سال گذشته، در هرمزگان ۲۰۱ روستا و ۶ شهر از تنش آبی خارج شد.
حمزه پور افزود: پارسال طرح آبرسانی به شش شهر و ۱۵۶ روستا با اجرای ۶۶ طرح و سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ تن از جمعیت استان به آب پایدار دست یافتند.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان گفت: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به طول ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان اجرا شد.
وی افزود: جهاد آبرسانی به شهر‌ها و روستا‌های به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو است.

بیشتربخوانید:ساخت مخزن هزار متر مکعبی آب در بشاگرد
حمزه پور گفت: سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود که از این حجم ۴۰ درصد از چاه‌ها، ۳۵ درصد از آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سد‌ها و چشمه‌ها تامین می‌شود.

دیگر خبرها

  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • ارائه خدمات رایگان به روستائیان به همت پزشکان
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • آغاز آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی یزد
  • بسته شدن ورودی روستای ماربین
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش