Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-05@10:07:32 GMT

درمان قطعی ریزش مو با نسخه مادربزرگ ها

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۴۲۸

درمان قطعی ریزش مو با نسخه مادربزرگ ها

رکنا: حنا گذاشتن موهای سر یکی از کارهای قدیمی است که خواص بی شماری برای موهای سر دارد و در درمان ریزش مو بی نظیر عمل می کند.

حنا گذاشتن موها یکی از روش های مادربزرگ ها از قدیم الایام برای تقویت و خوشرنگ شدن موهایشان بوده است که احتمالا دلیل پرپشت بودن موهای آن ها همین حنا است. امروزه استفاده از حنا بین افراد رایج تر شده زیرا از خواص و فواید آن برای مو آگاه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حنا باعث میشود موها پرپشت، نرم، درخشنده، ضخیم و قوی شوند پس بهتر است برای تقویت کردن موها از حنا استفاده کنید که طبیعی است و سرشار از فواید.

فواید حنا برای مو

حنا با رنگ مو خیلی فرق دارد، حنا موها را مسی، نارنجی، قرمز میکند این بستگی دارد رنگ موهایتان چگونه باشد و هرچه زمان بیشتری روی موها بماند حالت قرمزتری به خود میگیرد. حنا طبیعی است و مانند رنگ های شیمیایی به موها آسیب نمیزند بلکه موها تقویت هم میکند.

دستور آماده کردن حنا:

پودر حنا را با چای یا قهوه مخلوط کنید و مقدار کمی ماست به آن اضافه کنید سپس درب ظرف را ببندید و اجازه دهید که چند ساعت در محیطی گرم بماند .

حنا برای تقویت مو و خوشرنگی آن

ابتدا قسمت بالای پیشانی و محل رویش موها را وازلین بزنید تا صورت تان رنگ نگیرد سپس دست کش دست تان کنید و شروع کنید به حنا زدن روی موها، موها را تقسیم بندی کرده و به دسته های کوچک تقسیم کنید از جلوی سر شروع کنید بهتر است.

ابتدا حنا رابه ریشه مو و پوست سر بزنید و سپس به طول موها بمالید، همه جای موها کاملا باید آغشته به حنا باشند پس مقدار زیادی حنا بردارید و با دقت به موها بزنید همین کار را با حوصله برای تمام قسمت های مو انجام میدهید تا کل سر و موها کاملا آغشته به حنا شوند.

حنا برای ریزش مو

آموزش حنا گرفتن موها

بعد از اینکه کار حنا گذاشتن موها تمام شد باید سرتان را با چیزی مانند کیسه فریزر ببندید و روی آن هم کلاه بزارید تا از ریختن حنا جلوگیری شود. حنا باید 4 ساعت و بیشتر روی موها بماند اگر امکام اش وجود داشته باشد میتوانید یک شبانه روز هم اجازه دهید حنا رو سرتان بماند.

نکات مهم هنگام حنا گذاشتن مو

هنگام حنا گذاشتن موها دستکش بپوشید

قبل از حنا گذاشتن موها نواحی نزدیک به ریشه مو را وازلین بزنید

برای تیره تر شدن موها از روغن خردل استفاده کنید.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

حمید مرا برای همخوابی به خانه پدری اش می برد ولی با دختر همسایه ازدواج کرد عروس یک شبه پرویز بودم ! / حجله ای که در خانه پدرم بود این مرد کثیف به 90 زن تجاوز کرد و با سیگار روی جسد آنها علامت گذاشت+عکس اولین عکس از اعدام صبح امروز 3 تبهکار در شیراز وحشت از حکم اعدام برای مدیران خودرویی در ایران ! تجاوز به دانشجوی 24 ساله توسط همکلاسی های شیطان صفت تجاوز به زن جوان در زندان زنان +عکس مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عکس عروسی یک زن که در آتش داماد زنده زنده سوخت! + جزییات راز عجیب کنسولگری اروپایی در زعفرانیه تهران! قتل در کری‌خوانی خونین دو هوادار فوتبال در اردبیل مرد بی گناه تا آستانه اعدام رفت/ راز شوم باغ سیب چه بود حمله گروگانگیران به سرویس مدرسه دخترانه در شمال شرق تهران + جزییات علی مورچه با ساطور به پلیس حمله کرد +عکس چرا ۳۶ هزار ساندرو را تحویل نمی دهند!

منبع: رکنا

کلیدواژه: رنگ مو چای قهوه درمان مو قدیمی مادربزرگ ریزش ریزش مو حنا عکس فیلم ایران اعدام ازدواج دانشجو تصاویر پاکستان زن مرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس

به گزارش خبرنگار مهر، ایوب آقاخانی نویسنده و کارگردان تئاتر و نمایش‌هایی رادیویی که در فعالیت‌های رادیویی خود به سراغ آثار مطرح و تأثیرگذار ادبیات و ادبیات نمایشی جهان می‌رود و این آثار را در قالب نمایش رادیویی کارگردانی و به مخاطب ارائه می‌دهد، به سراغ رمان «بیلی بت‌گیت» ادگار لارنس دکتروف نویسنده آمریکایی رفته است.

«بیلی بت‌گیت» که روایت‌گر ورود پسری ۱۵ ساله به یک باند تبهکاری است، برنده جایزه انجمن ملی منتقدان کتاب آمریکا و جایزه پن/ فاکنر برای داستان و همچنین کاندیدای دریافت جایزه ادبی پولیتزر شده است.

در سال ۱۹۹۱ و با کارگردانی رابرت بنتون فیلمی با اقتباس از رمان «بیلی بت‌گیت» ساخته و اکران شد. در این فیلم بازیگرانی چون داستین هافمن، نیکول کیدمن، استیون هیل، استیو بوشمی و بروس ویلیس به ایفای نقش پرداختند.

ایوب آقاخانی علاوه بر کارگردانی، اقتباس و تنظیم برای رادیوی نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» را بر اساس رمان دکتروف و با ترجمه احسان برکت بر عهده داشته است.

بازیگران حاضر در قسمت سوم این نمایش رادیویی به ترتیب ایفای نقش عبارتند از شیرین بیده در نقش بیلی بت‌گیت، پریسا مقتدی در نقش لولا، بابک داداش‌پور در نقش ایروینگ، احمد لشینی در نقش شولتز، اکبر مولایی در نقش برمن، محمد شریفی‌مقدم در نقش میکی.

فرشاد آذرنیا افکتور، رضا طاهری صدابردار، شهلا نیساری تهیه‌کننده، دیگر عوامل نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» هستند.

در سومین قسمت نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» با مدت‌زمان ۱۷ دقیقه و ۵۹ ثانیه، بیلی برای لولا از کشته‌شدن مامور آتش‌نشانی توسط شولتز می‌گوید و تاکید می‌کند که شولتز از کشتن آدم‌ها هراسی ندارد و به راحتی درباره قتل‌های خود حرف می‌زند. لولا از بیلی می‌پرسد که آیا به کسی آنقدر علاقه‌مند شده است که سرنوشت او برایش مهم شده باشد و بیلی از ربکا نام می‌برد. لولا می‌گوید که دلبستن زیادی به دیگری اشتباه است زیرا از دید لولا زندگی یک معامله است.

بیلی در یک مهمانی پی می‌برد که شولتز به لولا علاقه‌مند شده است. لولا در هنگام شام شروع به یاد دادن آداب غذاخوردن به شولتز می‌کند و شولتز به خاطر علاقه‌ای که به لولا دارد بدون هیچ ناراحتی حرف‌های او را می‌پذیرد.

شولتز به یک بانک مراجعه می‌کند و به بیلی می‌گوید که نزد رییس بانک برود و به او بگوید که شولتز قصد دارد در حساب بانکی خود مقدار زیادی پول واریز کند. شولتز قصد دارد بانک را در اختیار خود بگیرد. شولتز معتقد است دنیا باید منتظر کسی باشد که پول دست‌اش است.

با هم سومین قسمت از نمایش رادیویی «بیلی بت‌گیت» را بشنویم.

کد خبر 6095196 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • آغاز داوری آثار جشنواره قصه‌گویی «نون، قصه و نمک مادربزرگ»
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • سل تراپی معجزه نمی کند/ حداقل دو سوم سرطانی ها در ایران حتماً زنده می مانند
  • نقشی از شخصیت‌های قصه‌های ایرانی بر روی پوستر نمایشگاه کتاب
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • دنیا باید منتظر کسی که پول دارد بماند!/ کشتن انسان‌ها بدون ترس
  • تاکید رئیس بایرن: توخل فصل بعد نیست
  • پشیمانی عجیب بایرن: شاید توخل بماند!
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است