Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت‌الله اراکی دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب در برنامه زنده تلویزیونی "زنده باد زندگی" حضور یافت. 

در این برنامه آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه مساله همگرایی در جهان اسلام از عناصر اقتدار است، اظهار داشت: این اقتدار مصونیت ایجاد می‌کند و در واقع یکی از مهم ترین مسائل ایجاد مصونیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به آسیب هایی که از جانب دشمنان به کشورمان وارد می‌شود، تصریح کرد: وحدت و همگرایی ایجاد مصونیت می‌کند و ما برای مصونیت از آسیب‌ها باید اتحاد داشته باشیم و همین امر جامعه ما را یکدست و مقتدر نگه داشته است.

وی به انواع تهاجمات و دشمنی آمریکا علیه کشورمان اشاره کرد و افزود: اگر ما بتوانیم جامعه اسلامی را همگرا کنیم قوی تر خواهیم شد.

 آیت‌الله اراکی تاکید کرد: ما بزرگ‌ترین اقتصاد را در مجموعه کشورهای اسلامی می‌بینیم و از این رو اگر همپوشانی ایجاد شود باعث اقتدار اقتصادی کشورهای اسلامی خواهد شد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: اگر کشورهای اسلامی با یکدیگر هم‌افزایی کنند می‌توانیم جهش بلندی در جهت اقتدار برداریم.

وی با بیان اینکه امام و رهبر انقلاب بر مساله وحدت تاکید داشتند و این تاکید شعاری و تبلیغاتی نیست، گفت: 
تنوع در کنار مساله هم افزایی منجر به تکامل می‌شود. 

ادامه دارد...

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر امیرعبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا، تهران را به مقصد بانجول پایتخت این کشور ترک کرد.

به گزارش ایسنا، در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه جاری با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

حسین امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفتگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی الگوی وحدت و برادری در جهان است
  • سفر امیرعبداللهیان به گامبیا
  • پیش‌بینی رشد اقتصادی جهان در سال ۲۰۲۴
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • نقش مهم متفکران دینی در ایجاد وحدت
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است