Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی بر ادامه اقدامات این ارتش برای مقابله با آنچه حضور ایران در سوریه خواند، تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، گادی آیزنکوت، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در بازدید از گردان "هباشان" به همراه فرمانده منطقه شمال اراضی اشغالی و تعدادی دیگر از افسران این ارتش تاکید کرد، ارتش اسرائیل به اقدامات خود علیه فعالیت‌های ایران در سوریه ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیزنکوت در این بازدید ارزیابی از شرایط منطقه شامل تحولات اخیر مربوط به عملیات‌های جنگی مستمر در سوریه، تلاش‌های ایران برای حضور در این منطقه و فعالیت‌های حزب الله در سوریه به عمل آورد.

طبق گزارش رادیوی رژیم صهیونیستی، در این بازدید افسران ارتش این رژیم از تلاش‌های فرماندهی منطقه شمال جهت آمادگی برای مقابله با هر سناریوی احتمالی گفتند.

آیزنکوت نیز در ادامه مدعی شد، حزب ‌الله با وجود کسب مهارت‌های نظامی و عملیاتی روبه فزونی، از توانمندی‌هایی که ایرانی‌ها به دنبال تقویت آنها در این حزب هستند، فاصله دارد.

وی در پایان باز هم مدعی شد، ارتش اسرائیل به اقدامات خود برای ناکام گذاشتن این تلاش‌ها ادامه خواهد داد تا ضامن حفظ وضعیت امنیتی موجود در منطقه شمال باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی از هلاکت یکی دیگر از نظامیان خود در جریان حمله زمینی ارتش این رژیم به نوار غزه خبر داد.

بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی این نظامی صهیونیست در نبردهای جاری در شمال نوار غزه به هلاکت رسیده است.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این نظامی صهیونیست سرگرد نیروهای ذخیره ارتش این رژیم بوده است.

گفتنی است این‌دست آمارها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشارهای محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد.

کد خبر 6087046

دیگر خبرها

  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • قطعی برق در مناطقی از فلسطین اشغالی بر اثر حملات مقاومت لبنان
  • موشک‌های مقاومت کریات شمونه را در تاریکی فرو برد
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • رئیس جمهور روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • استعفای یک مقام ارشد دیگر ارتش رژیم صهیونیستی
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • دومینوی استعفاها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • دومینوی استعفا‌ها در رژیم صهیونیستی؛ فرمانده منطقه مرکزی ارتش این رژیم هم استعفا می‌کند
  • استقبال لاپید از استعفای ژنرال ارشد ارتش رژیم صهیونیستی