Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار اردستان گفت: همایش ملی بزرگداشت شهید مدرس در هفته فرهنگی اردستان برگزار می‌شود. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱ استانها اصفهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردستان، حمید رضا تأملی در جلسه شورای اداری اردستان در محل ناحیه مقاومت بسیج اظهار داشت: با توجه به آغاز هفته بسیج، تمام روسای دستگاه‌های اجرایی شهرستان در برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته بسیج مشارکت جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه تجمع بزرگ بسیجیان با حضور یکی از مفاخر ارزشمند منطقه اردستان که هنوز مردم صحنه‌های دریافت نشان فتح توسط این سردار اسلام سردار علی فدوی را از دستان مقام معظم رهبری فراموش نکرده‌اند، در اردستان برگزار می‌شود.

فرماندار اردستان با بیان اینکه هفته فرهنگی اردستان از 5 آذر آغاز می‌شود، تصریح کرد: در این هفته دو برنامه شاخص شامل همایش بزرگداشت شهید مدرس در 8 آذر با حضور نائب رئیس اول مجلس و شب فرهنگی اردستان در تهران که شهرداری و شواری اسلامی اردستان و اداراه فرهنگ و ارشاد پی گیر آن هستند را خواهیم داشت.

تأملی ضمن گرامی داشت 10 آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس و روز مجلس و خاطرنشان کرد: نام شهید مدرس بلندترین پرچمی است که ما می‌توانیم به واسطه و کمک آن نام منطقه اردستان را  به اهتزاز دربیاریم و باید اعتراف کنیم که حقیقت مطلب در خصوص شخصیت شهید مدرس در سطح منطقه و کشور به آن پرداخته نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاه‌های پیام نور و آزاد یک تعامل و همکاری جدی‌تری در انجام ماموریت‌های شهرستان به سمت توسعه داشته باشند و کاملا استقابل می‌کنیم از هر ایده خلاقانه که بتواند گامی در جهت پیشرفت شهرستان بردارد.

انتهای پیام/‌ز

R41346/P41362/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای و اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای از فردا و با مشارکت دانشمندانی از کشور‌های مختلف دنیا در اصفهان برگزار می‌شود.

این همایش علمی که به ابتکار انجمن هسته‌ای و با مشارکت سازمان انرژی اتمی و آژانس بین المللی انرژی اتمی برگزار می‌شود، در شرایطی به میزبانی اصفهان است که رژیم صهیونسیتی ادعا کرده بود در حملات موشکی به سایت هسته‌ای این شهر آسیب زده است.

رافائل گروسی دبیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی میهمان ویژه این کنفرانس است و قرار است از حاشیه این مراسم و پس از دیدار و مذاکره با مقامات کشورمان در نشست خبری با خبرنگاران داخلی و خارجی حضور پیدا کند. وزیر خارجه کشورمان نیز هفته گذشته پیش از سفر گروسی به ایران با جوزف بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هفته فرهنگی فریدن برگزار می‌شود
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • جایزه نوبل ادبی باید به فردوسی تعلق می‌گرفت
  • استان بوشهر نماد مقاومت در حوزه خلیج‌ فارس است
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • رافائل گروسی میهمان ویژه همایش هسته‌ای اصفهان
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود