Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:22:32 GMT

سپیدرود بدنبال هتریک در بازی برابر نفت مسجدسلیمان

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۷۲۴

سپیدرود بدنبال هتریک در بازی برابر نفت مسجدسلیمان

رشت - ایرنا - تیم فوتبال سپیدرود رشت در دیدار برابر نفت مسجد سلیمان به دنبال کسب سومین پیروزی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر کشور است.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نفت مسجد سلیمان در هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر کشور، عصر جمعه دوم آذر ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دیدار به نوعی یک بازی شش امتیازی برای دو تیم محسوب می شود چون تیم های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان در جدول رده بندی کنار هم قرار دارند و اگر سپیدرود در این دیدار به برتری برسد نه تنها سه امتیاز کسب می کند، بلکه تیم نفت که کنار این تیم در جدول قرار دارد، از این دیدار امتیازی بدست نخواهد آورد و به قول فوتبالی ها، این بازی شش امتیاز دارد.
تیم نفت مسجد سلیمان نیز چنین وضعیتی دارد و اگر بتواند در رشت برابر سپیدرود به برتری برسد، نه تنها مانع از کسب امتیاز خانگی برابر سپیدرود خواهد شد، بلکه خود نیز با کسب سه امتیاز این دیدار، بالاتر از سرخپوشان رشتی در جدول رده بندی قرار خواهد گرفت.
از طرف دیگر تیم سپیدرود که در دو بازی اخیر خود در رقابت های لیگ برتر نتایج درخشانی کسب و برابر تیم های پارس جنوبی جم در رشت و فولاد خوزستان در اهواز به پیروزی رسید، سودای کسب سومین پیروزی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر را دارد.
ارتش سرخ گیلان مترصد این است که با حمایت طرفدارانش برابر تیم نفت مسجد سلیمان به برتری دست یابد تا بتواند پیروزی های خود را در رقابت های لیگ برتر به عدد سه برساند و پیروزی های خود را هتریک کند تا سومین پیروزی متوالی در لیگ برتر را در رشت جشن بگیرد.
با این اوصاف؛ به هیچ وجه نتیجه مساوی مطلوب این دو تیم نیست و آنان برای اینکه از انتهای جدول رها شوند، نیاز مبرم به کسب هر سه امتیاز در این دیدار سخت و حساس دارند این امر باعث می شود تا هر دو تیم یک بازی هجومی را مدنظر قرار دهند به خصوص تیم سپیدرود که به دلیل شرایط میزبانی به طور حتم در این دیدار با ترکیب هجومی به مصاف نفت مسجد سلیمان خواهد رفت تا این تیم را با شکست بدرقه کند.
یاران علی کریمی به طور حتم منتظر حضور پرشمار طرفداران خود در این دیدار خانگی هستند تا با حمایت آنان بتوانند برابر نفت مسجد سلیمان به برتری برسند و وضعیت خود را در جدول رده بندی تا حدی سرو سامان دهند البته با توجه به اینکه سپیدرودی ها در چند دیدار اخیر مقابل حریفان خود نتایج قابل قولی نیز کسب کرده اند، به طور حتم طرفداران پرشور این تیم در این دیدار استقبال خوبی از این بازی خانگی خواهند داشت.
کادر فنی و بازیکنان سپیدرود معتقدند که حضور تماشاگران در ورزشگاه به آنان دلگرمی می دهد و با حمایت طرفداران خود بهتر می توانند رقبای خود را شکست دهند که در این راستا نیز طرفداران پرشمار سپیدرود طی چند سال اخیر حمایت همه جانبه ای را از سرخپوشان رشتی داشته اند.
از طرف دیگر با توجه به کسر شش امتیاز از تیم فوتبال استقلال خوزستان ، این تیم آبی پوش اهوازی به انتهای جدول رده بندی سقوط کرده و تیم های سپیدرود و نفت مسجد سلیمان یک پله در جدول رده بندی بالاتر آمدند که این امر به طور حتم در روحیه هر دو تیم به خصوص سپیدرودی ها تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.
با توجه به اینکه در رقابت های لیگ برتر در نهایت دو تیم سقوط خواهند کرد و کسر شش امتیاز از تیم استقلال خوزستان و قعرنشینی این تیم اهوازی در جدول رده بندی، بهترین فرصت برای سپیدرود است تا سرخپوشان رشتی از دو تیم انتهای جدولی جدا شوند.
با توجه به شرایطی که در جدول رده بندی لیگ برتر به وجود آمده ، همگان انتظار دارند که سپیدرود برابر نفت مسجد سلیمان به برتری برسد تا پس از مدت ها ارتش سرخ گیلان در رقابت های فصل جاری، از انتهای جدول جدا شده و خود را به تیم های میانه جدول رده بندی نزدیک تر کند اما تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان که یک امتیاز کمتر از سپیدرود دارد و در جدول رده بندی یک پله پایین تر از این تیم نیز است، به طور حتم خواهان کسب امتیاز به خصوص کسب هر سه امتیاز در این بازی است.
این تیم که تاکنون نتوانسته نتایج قابل قبولی را در رقابت های لیگ برتر کسب کند، مترصد فرصتی است تا در دیدار برابر سپیدرود به گل دست یابد تا با کسب پیروزی در این دیدار خارج از خانه، شرایطش را در جدول رده بندی تا حدی بهبود ببخشد.
با توجه به این شرایط ، جدال تیم های انتهای جدولی سپیدرود و نفت مسجد سلیمان می تواند در نوع خود جذاب و پرگل باشد چون هر دو تیم با ترکیب هجومی و برای کسب نتیجه پیروزی پا به این رقابت خواهند گذاشت.
تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است ، سپیدرود رشت با 9 امتیاز در مکان چهاردهم و نفت مسجد سلیمان با هشت امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش فوتبال سپيدرود گيلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در یکی از دیدار‌ها تیم ویکام واندررز در خانه پورت ویل ۲ - ۱ برنده شد. رایان تفضلی مدافع ایرانی الاصل و انگلیسی در این بازی به طور کامل در ترکیب تیم ویکام بازی کرد.
--
- در جدول لیگ دسته اول انگلیس تیم‌های پورتس موث با ۹۴، داربی کانتی با ۸۶، بولتون با ۸۳ و پیتربورو با ۸۰ امتیاز اول تا چهارم هستند. تیم ویکام با ۵۸ امتیاز به رده دوازدهم صعود کرد.

دیگر خبرها

  • شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • یک باخت و یک تساوی نمایندگان فوتبال گیلان در لیگ دسته دوم فوتبال
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • هفته چهلم لیگ دسته اول انگلیس؛ تثبیت ویکام در میانه جدول در حضور تفضلی
  • استقلال و از دست رفتن برتری سرنوشت ساز!
  • چرخش سازمان لیگ به سمت پرسپولیس؟
  • پایان هفته سی‌و‌سوم لیگ برتر انگلیس با جشنواره گل چلسی
  • اتحاد کلبا برنده دیدار لژیونرها در امارات
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی