Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-19@18:30:19 GMT

دستپخت از مردم عذرخواهی کرد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۷۷۷

ساعت 24-حجم زیاد انتقادات از برخورد نامناسب داور برنامه "دستپخت" با یکی از شرکت‌کنندگان، عذرخواهی مجری – تهیه‌کننده این برنامه از مردم را، به دنبال داشت.

در چند روز اخیر بخشی از برنامه "دستپخت" که در آن داور مسابقه با ادبیات نامناسبی با یکی از شرکت‌کنندگان صحبت می‌کند و غذای او را در شأن سطل آشغال توصیف می‌کند، واکنش‌ها و انتقادهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برخی از این انتقادات از سوی خود اهالی صداوسیما عنوان شد؛ المیرا شریفی‌مقدم، گوینده خبر یکی از این افراد بود که در انتقاد به این بخش از برنامه "دستپخت"، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "اینها کی‌اند که اینطوری اجازه دارند در تلویزیون صحبت کنند و به یک نفر توهین کنند؟ جای برکت خدا سطل آشغاله؟ حتی اگر نمایشی هم باشد قابل‌توجیه نیست. از همکارانم در تعجبم که چطور اجازه پخش می‌دهند! الگوبرداری غربی در هر زمینه‌ای به فرهنگ ما جور است؟ به چه قیمی برنامه می‌سازید؟"

در نهایت حواشی ایجادشده درباره این برنامه تلویزیونی تا آنجا ادامه پیدا کرد که ساعاتی پیش، حسینی مجری و تهیه‌کننده برنامه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به عنوان نماینده عوامل برنامه "دستپخت" از مردم عذرخواهی کرد و قول داد که دیگر بینندگان شاهد چنین ادبیاتی در برنامه "دستپخت" نخواهند بود.

در این میان اما همچنان انتقاد کاربران به این برنامه ادامه دارد و برخی در قالب کامنت، این پیشنهاد را مطرح می‌کنند که به جای عذرخواهی از مردم، بهتر است در قسمت آینده برنامه از این شرکت‌کننده که مورد توهین قرار گرفته بود، روی آنتن تلویزیون عذرخواهی شود.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​

تین نیوز

با حکم شهردار تهران، محمدصابر باغخانی پور به عنوان سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد.

به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط عمومی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در حکم صادر شده از سوی علیرضا زاکانی خطاب به باغخانی پور آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارت جناب عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوای تهران منصوب می شوید. امید است بر اساس اسناد بالاستی و برنامه های مصوب شهرداری تهران در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت رسانی، ضمن هماهنگی با سایر اعضای هیات مدیره نسبت به برنامه ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه، اموال شرکت و رفع موانع همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم انداز «تهران، کلانشهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.توفیفات روز افزون جناب عالی را در ایفای کامل مسوولیت محوله از خداوند منان مسئلت می نمایم.»

باغخانی پور دانش آموخته دکتری محیط زیست از دانشگاه شهیدبهشتی است و پیش از این دستیارویژه معاون وزیر و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور،مشاور سازمان جهاد کشاوزی استان تهران و مدیرعامل اندیشکده مطالعات و توسعه محیط زیست، آب و کشاورزی بوده است.

پیش از این سید محمد میرزایی قمی مدیر عاملی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران را بر عهده داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ببینید | شعرخوانی آرزو سبزوار قهفرخی شرکت‌کنندهٔ برنامه سرزمین شعر در شب هشتم رقابت سرزمین شعر
  • تن‌هاخ: گارناچو از من عذرخواهی کرد
  • ببینید | شعرخوانی موسی عصمتی شرکت کننده روشندل برنامه سرزمین شعر در شب اول رقابت سرزمین شعر
  • «مبینا رستمی» والیبالیست کیست و چرا عذرخواهی کرد؟
  • مبینا رستمی والیبالیست عذرخواهی کرد + ویدئو
  • اتفاق عجیب در رژه روز ارتش مشهد / فراجا عذرخواهی کرد + فیلم
  • انگشت‌ اتهامی که به سمت سعید آقاخانی، جواد عزتی و محسن تنابنده گرفته شد/ صداوسیما عذرخواهی کند
  • عذرخواهی در پی حادثه امروز در رژه ارتش در مشهد
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • سرپرست شرکت کنترل کیفیت هوا منصوب شد ​