Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@16:24:15 GMT

ندا شهرزاد، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۷۸۸

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهردار سابق تهران در دقایق پایانی ۲۶ آبان حسین پیرانی را به عنوان سرپرست سازمان شهرداری تهران منصوب کرد. این اقدام شهردار سابق تهران در شرایطی که درخصوص زمان رفتن او از شهرداری چالش‌های زیادی مطرح شده بود، انتقادات بسیاری را برانگیخت.

الهام فخاری، عضور شورای شهر تهران ۲۷ آبان ماه با انتقاد از این اقدام افشانی در صفحه توییتر خود نوشت:

متاسفانه شاهدیم که در دقایق پایانی شب گذشته انتصاباتی از سوی شهردار تهران انجام شده است؛ درحالی که هیات مدیره سازمان ورزش، مصوبه‌ای برای معرفی سرپرست نداشته است و علاوه بر آن، این فرد انتخاب‌شده به عنوان سرپرست، هیچگونه رابطه استخدامی با شهرداری ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما محمدعلی افشانی تا دیروز (۲۹ آبان) که مراسم تکریم او حین برگزاری صدوسومین جلسه شورای شهر تهران برگزار شد، بر اقدام خود استوار بود و گفت: ما از صبح منتظر بودیم حکم را بزنیم اما آقای شجاع پوریان دیر اقدام کرد و به همین دلیل زمان حکم به شب افتاد.

او در دفاع از سرپرست انتصابی خود گفت: در میان تمام جوانان کشور مثل جوانی که اخیرا منصوب کردیم پیدا نمی‌شود. او دارای لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه تبریز و دکترای فیزیولوژی از دانشگاه تهران است.

به هر حال روز گذشته ندا شهرزاد از سوی ولی الله شجاع‌پوریان، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران به عنوان سرپرست سازمان شهرداری تهران جایگزین حسین پیرانی شد.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شهردار تهران افشانی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران شهردار بازنشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران گفت: در ادامه مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ناحیه سه منطقه با استقرار بلوک‌های سیمانی از ادامه ساخت بنا‌های تجاری غیرمجاز و فعالیت آنها جلوگیری شد.

حسین اخگر پور افزود: در دو عملیات ۱۵ عدد بلوک سیمانی مقابل بنا‌های تجاری غیرمجاز در محله نعمت آباد مستقر و در دو عملیات دیگر از ساخت و ساز‌های غیرمجاز ۷۰ متر سقف و ۲۰ متر تیغه چینی در بلوار شهید ورامینی جلوگیری و در ورودی و تیغه‌های طبقه همکف و اول درشهرک احمدیه تخریب شد.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: بیشتر تصرفات غیرقانونی و بدون مجوز انجام شده بود. حسین اخگر پور از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز مراتب را به شهرداری منطقه ۱۹ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • «محلوجی» سرپرست امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری اصفهان شد
  • تصاویر ورزش مختلط در لواسان که باعث برکناری شد
  • تصاویر ورزش مختلط دخترها در لواسان که باعث برکناری شد
  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران