Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس در برنامه حالا خورشید سرپیچی رئیس فدراسیون از قانون را تایید کرد.

 احسان قاضی‌زاده هاشمی ، نماینده مجلس در برنامه حالا خورشید گفت: موضوع افزایش درصد جانبازی در یکی از فدراسیون‌های ورزشی مطرح شد که ما مانع آن شدیم. رئیس جمهور هم همان روز نامه‌ای به بنیاد جانبازان نوشت و عنوان کرد هیچکس حق افزایش درصد جانبازی خود را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش این موضوع مطرح شده بود که تاج به دنبال افزایش درصد جانبازی به 52 درصد است تا بتواند در سمت ریاست فدراسیون فوتبال باقی بماند البته رئیس فدراسیون فوتبال بارها این موضوع را تکذیب کرد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود

در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای و بازگشت آزادکاران به کشورمان به نظر می‌رسد مربی جایگزین احسان لشگری معرفی خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، احسان لشگری یکی از مربیانی بود که بعد از استعفای پژمان درستکار و جایگزینی محسن کاوه در رأس تیم ملی آزاد، به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

عضو سابق تیم ملی و عنوان‌دار المپیک و جهان که پیش از این هم سابقه مربیگری تیم ملی را در فدراسیون قبلی داشت، اما پیش از مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل اختلاف سلیقه با سرمربی تیم ملی، از کادر فنی جدا شد.

به نظر می‌رسد در پایان مسابقات گزینشی قاره‌ای و بازگشت محسن کاوه به ایران، مربی جایگزین احسان لشگری معرفی خواهد شود.

فدراسیون کشتی ضمن قدردانی از زحمات لشگری در چند ماهی که در عضویت کادر فنی بود، به پیشنهاد سرمربی تیم ملی، یک مربی را به اردوی جدید آزادکاران اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • ادعای جلیل محبی از بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان‌ها | کار کیست؟
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • ادعای جلیل محبی: این گشت ارشاد کار دولت است
  • حججی رئیس فدراسیون سه‌گانه شد
  • افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی قیمت پژو پارس درب کارخانه/ دلار در مرکز مبادله ثابت مانده است/ جا برای خودرو‌های وارداتی در بنادر نداریم/ واکنش رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس به واگذاری پرسپولیس به بانک‌ها
  • تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • قانون برنامه هفتم در روزهای آینده نهایی می‌شود
  • رفع خلاء قانونی برخورد با سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان
  • تصویب تشدید مجازات سرقت‌های زیر ۲۰ میلیون تومان در مجلس