Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@13:54:43 GMT

شوک به پرسپولیس/ احتمال جدایی بشار رسن از سرخپوشان؟

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۲۹۳۸

ساعت 24-قصه بازیکن عراقی استقلال بی‌شباهت به قصه‌های سندباد نیست؛ ماجراجویی کارتونی با داستان‌هایی مهیج و جذاب و حالا او بعد از قرن‌ها این‌بار در قالب یک فوتبالیست عراقی در استقلال دوباره زنده شد.

بشار رسن، بازیکن عراقی حاضر در فوتبال ایران است. او بیشتر شبیه قهرمانان کارتون فوتبالیست‌هاست با این تفاوت که آنها شرقی بودند و رسن از دل یک کشور عربی غرب آسیا یعنی عراق آمده است، هرچند وجه تشابه رسن با قهرمانان فوتبالیست‌ها، جنگجویی طرفین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بشار خیلی زود در پرسپولیس در دل هواداران این تیم جایش را پیدا کرده و در زمین هم خیلی زود جا افتاد تا جایی که او امسال در پازل تاکتیکی برانکو، نقش اساسی و تاثیرگذاری را داشت.

درباره بشار سال گذشته و قبل از داستان‌های طارمی و مسلمان شنیده بودیم که برانکو به‌دنبال جایگزین زوج منشا –رسن به‌جای مسلمان– طارمی در پرسپولیس است و به‌مرور زمان صحت این شایعه به اثبات رسید. البته منشا خیلی زود برانکو را از انتخابش در آن برهه زمانی پشیمان کرد اما رسن روزبه‌روز بهتر شد و جایگاه خوبی در پرسپولیس پیدا کرد.

با این حال امسال به‌واقع سال رسن و پرسپولیس بود. این دو در کنار هم تا فینال آسیا هم رسیدند و در این بین، بازیکن عراقی نقش انکارناپذیری در موفقیت‌های تیم سرخپوش تهرانی بازی کرد تا جایی که امروز می‌توان مدعی شد جدایی این بازیکن می‌تواند آینده‌ای دردسرساز را برای پرسپولیس رقم بزند.

بشار فقط همین فصل را با پرسپولیس قرارداد دارد و اگر قراردادش خیلی زود تمدید نشود، کار ماندنش در تهران و در جمع شاگردان برانکو هر لحظه سخت‌تر خواهد شد. بشار همین حالا هم از تیم‌های متمول خلیج‌فارس پیشنهادهای بسیار خوبی دارد که اگر پرسپولیس دیر بجنبد شاید... .

امیرارسلان مرتاض که مشترکا همراه با طارق همام، مدیربرنامه‌های بشار رسن هم به شمار می‌رود درخصوص اینکه موضوع تمدید قرارداد رسن با پرسپولیس به کجا انجامید، به «فرهیختگان» گفت: «مدتی در ایران نبودم. به محض بازگشت جلسه‌ای را با مدیرعامل پرسپولیس درباره بشار برگزار کردیم تا تکلیف را روشن کنیم. در این جلسه مشخص شد قرار است برانکو لیست اولیه خرید خود را برای فصل آینده به‌زودی به باشگاه تحویل دهد که درصورت وجود نام رسن در آن، به‌طور قطع مذاکرات برای تمدید قرارداد بازیکن عراقی با پرسپولیس آغاز خواهد شد. درواقع برای این موضوع ما منتظر لیست برانکو هستیم.»

  درخصوص رسن نیز شنیده می‌شود زمان، عامل تعیین‌کننده‌ای برای این بازیکن محسوب می‌شود. او به‌واسطه درخشش در پرسپولیس، مشتریان دست به نقدی پیدا کرده و شاید اگر سرخ‌ها بخواهند همین‌طور دست‌دست کنند، خیلی راحت‌تر از آنکه فکرش را کنند، یکی از مهره‌های تاثیرگذار خود را از دست خواهند داد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم

سرخپوشان پایتخت امروز در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند. راندو در قالب سه گروه، بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار ویرا(سرمربی) و سیدجلال حسینی(دستیار) در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های دیگر این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید. امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند مصدومان اردوی پرسپولیس بوده و تحت نظر کادر پزشکی آماده بازگشت به میدان هستند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با ۲ دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند. تیم فوتبال پرسپولیس فردا در مرحله یک هشتم‌نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۱۵دقیقه به مصاف آلومینیوم می‌رود.

 

دیگر خبرها

  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • پرسپولیس راهی اراک شد
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • نکات مهم اوسمار درباره جدایی مهاجم گلزن
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو