Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در اعتراض به حضور عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی در مقابل دانشکده اقتصاد دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در اعتراض به حضور عباس آخوندی، وزیر مستعفی وزارت راه و شهرسازی در این دانشگاه مقابل دانشکده علوم اداری و اقتصادی دانشگاه تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دانشجویان با در دست داشتن پلاکارد‌هایی با محتوای «مسئول کاخ نشین درد کوخ نشین را نمی‌داند»، «آقای آخوندی، رفتید، ولی خیلی دیر»، «مدیر بی کفایت، دست از سر مردم بردار»، «در نه سال وزارت عباس آخوندی حتی یک نقطه خاکستری در کارنامه سیاه وی پیدا نمی‌شود» و ... نسبت به سیاست‌های لیبرالی وی اعتراض کردند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی گفتنی است، آخوندی به دعوت گروه علوم سیاسی دانشگاه فردوسی و به عنوان سخنران ویژه همایش خواجه نظام الملک توسی در دانشگاه فردوسی حضور یافته است.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عباس آخوندی دانشگاه فردوسی مشهد بسیج دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک؛ تجمع‌های مسالمت آمیز دانشجویان آمریکایی در دانشگاه‌های مختلف این کشور به ویژه در هفته‌های اخیر با سرکوب پلیس روبرو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:

کریستوفر براون - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دیوید لوری - استاد دانشگاه کلمبیا در نیویورک
دانشجوی دانشگاه کلمبیا 
دانشجوی دانشگاه کلمبیا

در دانشگاه کلمبیای نیویورک پلیس در واکنش به تحصن و تجمع مسالمت آمیز دانشجویان این دانشگاه در مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی، در سایه حمایت دولت آمریکا و در محکومیت نسل کشی مردم غزه، ۱۰۸ دانشجو را دستگیر و چادر‌های تجمع کنندگان را جمع کرد.
این اقدام سرکوب گرانه پلیس با واکنس تند استادان این دانشگاه روبرو شد. این تجمع‌ها در دانشگاه‌های دیگر مهم آمریکا از جمله دانشگاه ییل، بوستون، اوهایو، براون، پرینستون، کالیفرنیا و کارولینای شمالی برگزار شده است و برای روز‌های آینده نیز برنامه ریزی خواهد شد.


 

دیگر خبرها

  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • سرکوب جنبش دانشجویی ضد صهیونیستی در آمریکا
  • تعطیلی کلاس‌ها در دانشگاه کلمبیای آمریکا پس از بازداشت دانشجویان حامی فلسطین
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • بازدید دانشجویان دانشکده بهداشت از تصفیه خانه آب ارومیه
  • بازداشت بانوی حامی فلسطین در دانشگاه کلمبیا
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی وحرفه‌ای سبزوار در حمایت از عملیات وعده صادق