Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@23:10:11 GMT

۵ روش عالی برای فعال ماندن کودک

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۳۲۳۲

۵ روش عالی برای فعال ماندن کودک


همه مادران می‌دانند وقتی کودک کمتر می‌دود بدخلقی او هم کمتر می‌شود. اما تمرین تاثیر بسزایی در روحیه و سطح تحصیلی کودک دارد. بچه‌هایی که تناسب اندام خوبی دارند سلامت مغز و توانائی‌های شناختی بهتری نسبت به بچه‌های تنبل دارند؛ و بچه‌هایی که تناسب اندام مناسبی ندارند بیشتر در آزمون‌ها شکست می‌خورند. وظیفه شما این است که اطمینان حاصل کنید کودکتان در روز ۶۰ دقیقه فعالیت جسمانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و، اما پیشنهاد ما برای شما این است:

بعضی کار‌های روزمره را به کودک بسپارید: جاروکشیدن، نظافت، بیرون گذاشتن آشغال‌های خانه و بیرون بردن حیوان خانگی باعث می‌شود که کودک علاوه بر تحرک احساس مسئولیت هم پیدا کند.
بازی‌های ورزشی: زمانی راکه به تماشای برنامه‌های تلویزیونی می‌پردازید را به فعالیت‌های سالم با بازی‌های ورزشی اختصاص دهید. در واقع ۱۰ دقیقه بازی با کودک به اندازه ۱۰ دقیقه تردمیل مفید است
چالش خانوادگی ایجاد کنید: هر روز یک رقابت جدید داشته باشید. هر که بیشتر حرکت درازنشست بزند برنده است یا هر که بیشتر بپرد برنده است…
تمرین‌های دو: چهار شیء مخروطی شکل روی یک خط قرار دهید و شماره گذاری کنید. نقطه مشخصی را برای شروع بازی در نظر بگیرید. با صدای سوت شما هرکدام از کودکان به سمت آن اشیاء رفته و یک حرکت ورزشی (پرش، نشست و برخاست، لی لی…) را انجام داده و دوباره با صدای سوت شما به نقطه شروع باز می‌گردند.
اجازه دهید پیاده به مدرسه بروند: با این کار در مصرف سوخت اتومبیل هم صرفه جویی کرده اید.
سرگرمی خانگی ایجاد کنید: در روز‌های سرد و بارانی کودک را در خانه سرگرم و پرجنب و جوش کنید: به عنوان مثال روی مبل بنشینید و روی زمین بپرید، در راهرو‌ها بدوید و فعالیت‌هایی از این قبیل.   منبع: بدونیم

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کودکان کودکان فعال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!

به گزارش "ورزش سه"، ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، در آستانه بازی رفت با رم در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به سوالات خبرنگاران در نشست خبری پاسخ داد. این مربی اسپانیایی کمی پس از فرود هواپیمای تیمش در رم به سالن کنفرانس خبری رفت تا در مورد بازی حساس فردا صحبت کند.

ژابی آلونسو گفت:"ما می‌دانیم با چه تیمی بازی می‌کنیم. رم با یک مربی جدید کیفیت فوق العاده‌ای دارد، آن‌ها کمی سبک خود را تغییر داده‌اند اما ما برای یک نیمه نهایی دشوار آماده‌‌ایم. آن‌ها در دوره‌های قبل مسابقات نشان دادند که بسیار خوب هستند، سطح بالایی دارند و امسال سفری عالی در اروپا داشته‌اند."

هدف رسیدن به فینال؟

برای اینکه بتوانیم دوباره اینجا باشیم از ابتدای رقابت‌های می‌خواستیم از فصل گذشته درس بگیریم، سال گذشته نرفتن به فینال دردناک بود و این درد را تا حدی نگه داشتیم که آن را به قدرت تبدیل کنیم.

تغییرات رم؟

رم خیلی تغییر کرده، آن‌ها سبک بازی خود را تغییر داده‌اند، فردا ما واقعا انتظار یک بازی فشرده را خواهیم داشت. ما فهمیدیم که سال گذشته یک فرصت منحصر به فرد داشتیم، پیشرفت تیم عالی بود. ما آماده بودیم که رم را شکست دهیم تا به فینال برسیم. تشنه این جام هستیم، فقط می‌توانیم از سال گذشته درس بگیریم، ببینیم چطور پیش می‌رود. فردا چالش بزرگی داریم اما هیچ ربطی به سال گذشته ندارد.

دیگر خبرها

  • ژابی آلونسو: تشنه قهرمانی در اروپاییم!
  • مثل کوه پشت پارسا و فروزان هستم!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • ژاوی: ماندم چون اعتماد‌به‌نفس تیم بالا رفته بود
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین