Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش کارگران گفت: تجربه را در گذر زمان و با عبور از موانع و دستاوردها و آزمون و خطاهای فراوان باید بدست آورد و از این رو پیشکسوتان ورزش که عمری را در این مسیر گام برداشته اند را باید ارج نهاد.

فرزاد حیدری با تجلیل از پیشکسوت ورزش کارگری آقای علی اکبر میرزاکاظم که سالها صادقانه در راه اعتلای ورزش کشور و ورزش کارگری تلاش های صادقانه ای داشته اند افزود: ارج نهادن به مقام پیشکسوتان و افرادی که عمر خود را برای ورزش کارگری گذاشته اند و موی خود را سفید کرده اند یک کار ارزشمند است و اول از همه خود ما از این برنامه لذت می بریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هفته گذشته که به منزل استاد نجم اولین مدیرکل ورزش کارگری رفتیم باور کنید یک رضایت خاطری در خود من به وجود آمده که با هیچ چیز قابل مقایسه نیست.

حیدری با تقدیر از زحمات علی اکبر میرزاکاظم ابراز امیدواری کرد از تجارب وی برای تکمیل اطلاعات ورزش کارگری نهایت بهره و استفاده  را این مجموعه ببرد.

میرزاکاظم که 30 سال به عنوان رییس اداره مسابقات و سایر بخش های ورزش کارگری خدمت کرده است با تشکر از مندیر کل ورزش کارگران گفت: از شما جناب آقای حیدری و سرکار خانم خواجه نژاد ، آقای اسناوندی و سایر همکاران بابت رویه بسیار خوبی که در پیش گرفته اید به نوبه خودم تشکر می کنم.

وی گفت: من دوست دارم هر کمکی از من ساخته است برای جمع آوری اطلاعات ورزش کارگری انجام دهم و اینکار را با عشق و علاقه و با تمام وجود انجام خواهم داد.

کاری که شما هفته گذشته انجام دادید و از آقای مهدی نجم و سایر مدیران کل قدردانی کردید برای همیشه مثل یک برگ زرین در تاریخ ورزش کارگری ثبت و ضبط خواهد شد و چراغ راه آیندگان خواهد بود.

در پایان از سوی مدیرکل ورزش کارگری با اهدای لوح تقدیر و تندیس از علی اکبر میرزاکاظم قدردانی به عمل آمد.

 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پیشکسوتان عشق و علاقه ورزش کارگری ورزش کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس

در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی اعلام خبر پذیرش طرح پیشنهادی قطر برای آتش‌بس توسط جنبش مقاومت اسلامی حماس، ساکنین غزه با سر دادن شعار الله اکبر به شادی در خیابان‌های غزه پرداختند.

دقایقی قبل جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی این جنبش امروز _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در تماس تلفنی با نخست وزیر و رئیس دستگاه اطلاعات قطر، موافقت خود را با آتش بس در غزه اعلام کرده است.

کد خبر 751235

دیگر خبرها

  • فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس+ فیلم
  • فیلم| فریادهای الله اکبر و شادی مردم غزه در پی اعلام خبر آتش‌بس
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • علی اکبر صالحی با سفیر عربستان دیدار کرد
  • خیز کشتی گیر ایران برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک پاریس
  • خبر جدید از کشتی توقیف شده بدست سپاه / وزیر کشور: قوه قضائیه مسئول است
  • گردآوری دانشنامه شیراز در هفت جلد
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • حضور پاکدامن و رهبری در جدول ٦٤ نفره
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول