Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-19@11:21:25 GMT

احتمال استیضاح وزیر کشور در صورت عدم صدور حکم حناچی

تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۶۱۳۳۱۲

احتمال استیضاح وزیر کشور در صورت عدم صدور حکم حناچی

نایب رییس مجلس از احتمال استیضاح وزیر کشور در صورت عدم صدور حکم حناچی به عنوان شهردار تهران خبر داد.

علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا اظهارکرد: اگر وزیر کشور تسلیم فشار نهادهای غیر مسئول برای صدور حکم شهرداری آقای حناچی شود، با توجه به اینکه طرح استیضاح ایشان اکنون در مجلس مطرح است احتمال انجام این استیضاح تقویت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استیضاح وزیر کشور پیروز حناچی علي مطهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌های اجرایی در پی احتمال وقوع سیل هشدارهایی داده‌اند

ایسنا/ایلام در پی صدور هشدار قرمز هواشناسی استان ایلام در خصوص احتمال وقوع سیل در بخش‌هایی استان و آبگرفتگی، دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان، هشدارهای لازم را به مردم ارائه کردند.

با توجه به صدور هشدار شماره ۴ سطح قرمز اداره‌کل هواشناسی و همچنین ستاد بحران استان ایلام در خصوص ورود سامانه بارشی بسیار قوی که از عصر دوشنبه ۲۸ اسفندماه تا عصر چهارشنبه اول فروردین ماه، استانداری ایلام، فرودگاه شهدای ایلام و شرکت آب فاضلاب استان و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اطلاعیه‌هایی صادر کرده‌اند.

فرودگاه شهدای ایلام از مسافران خواسته چنانچه در این بازه زمانی پرواز دارند، قبل از عزیمت به فرودگاه، با شماره  ۱۹۹ تماس بگیرند و از وضعیت پروازها مطلع شوند.

شرکت آب و فاضلاب استان نیز در اطلاعیه خود احتمال آسیب دیدن تأسیسات و زیرساخت‌های آب را مطرح کرده و بروز افت فشار یا قحطی آب را محتمل دانسته و از شهروندان خواسته نسبت به مدیریت مصرف و ذخیره آب اقدام کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام نیز از مردم خواسته است برنامه سفر خود را در این بازه زمانی به تأخیر بیندازند تا خطری متوجه آن‌ها نشود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام نیز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با اشاره به صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی در استان گفت: با توجه به شدت بارش‌ها و احتمال بارش‌های سنگین و نقطه‌ای در مدت کوتاه و خسارات ناشی از آن، همه دستگاه‌های عضو ستاد مدیریت بحران استان باید در آماده باش کامل باشند.

هم اکنون شهرداری ایلام مشغول لایروبی مسیل‌های درون شهری است.

به فرمانداران و مدیران دستگاههای خدمات‌رسان و امدادرسان دستور آماده باش کامل داده شده است.

اداره کل هواشناسی استان بیشترین بارش‌ها را برای نواحی جنوبی و شرقی استان پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آنکارا از احتمال ایجاد چارچوب همکاری مشترک با ایران و عراق خبر داد
  • صدور ۲ هشدار هواشناسی و دریایی در هرمزگان
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان؛ احتمال وقوع سیل
  • صدور هشدار قرمز هواشناسی کردستان
  • دستگاه‌های اجرایی در پی احتمال وقوع سیل هشدارهایی داده‌اند
  • هشدار سیلابی شدن رودخانه‌های گیلان
  • اسبقیان: مشکلی برای صدور مجوز استقلال و پرسپولیس وجود ندارد
  • صدور هشدار سطح نارنجی و قرمز هواشناسی/ احتمال کاهش میدان دید
  • صدور هشدار نارنجی درآذربایجان غربی
  • صدور هشدار نارنجی در اصفهان