Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بهره برداری از فاز نخست مجتمع بزرگ ۳۳ هزار مترمربعی سیتادیوم که با همکاری شهرداری ارومیه در حال احداث است در ۶ ماه نخست سال ۹۸ افتتاح می‌شود. ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸ استانها آذربایجان غربی نظرات

عادل فتاحی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به دلایل تغییر نام مجتمع بزرگ تجاری رزت این شهر به سیتادیوم اظهار داشت: با توجه به این که سرمایه گذار این پروژه تغییر کرده است، به همین سبب اسم آن نیز تغییر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تمام مطالبات پیش خریداری شده از رزت پرداخت شده و کسانی که قبلاً در این پروژه کلاهبرداری کرده بودند نیز دستگیر شدند.

فتاحی گفت: بلاتکلیفی و دیرکرد این پروژه به خاطر مسئله کلاهبرداری بود و بعد از این جریان عملیات اجرایی این پروژه به خوبی پیش می رود.

در پاساژهای سوپرلاکچری شمال تهران چه‌خبر است؛ شلوارجین 4میلیون تومان + عکس6 ماه از بررسی پرونده پاساژ علاءالدین در دیوان عدالت اداری می‌گذردچشم‌پوشی مسئولان در ساخت پاساژهای بدون مجوز بانه دخیل است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه خاطرنشان کرد: سازندگان و سرمایه گذاران مجتمع تجاری سیتادیوم در پی رعایت استانداردها و نکات طراحی و ساخت مدرن ترین شاپینگ مال در این شهر، از تجارب معماران و طراحان بین المللی استفاده کرده و سعی می کنند تمامی این نکات طراحی که سبب تفاوت و تمایز می شود را در این طرح استفاده می کنند.

وی تصریح کرد: مکان انتخاب شده برای این مجتمع تجاری به نحوی است که بتواند هم در منطقه شمال غرب کشور بی رقیب باشد و هم از لحاظ تجاری تعامل مناسبی را با کشورهای همسایه نیز برقرار کند.

فتاحی تأکید کرد: این پروژه در 2 فاز ساخته می شود و جمع کل مساحت آن 33 هزار و 544 مترمربع بوده و مساحت فاز دوم آن 119 هزار مترمربع است که مساحت کل پروژه 213 هزار و 132 مترمربع است.

انتهای پیام/ ع

R41361/P1494/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود

به نقل از شهرداری قم، باتوجه به گستردگی جغرافیایی و وجود شهرک‌های مسکونی به شکل پراکنده در منطقه پردیسان، کمبود مراکز خدماتی به‌عنوان یکی از نیاز‌های اساسی ساکنین، بیشتر احساس می‌شود که با راه‌اندازی مجتمع نانوایی به متراژ ۱۸۰ مترمربع در بازار همشهری ۱۷ واقع شاهد کاهش این کمبود خواهیم بود.

سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری قم، با ایجاد تسهیلات لازم و ساخت فضای مناسب در امر تهیه و توزیع میوه و تره‌بار و محصولات کشاورزی، در راستای اهداف سازمان خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه، و با همکاری شهرداری‌های مناطق در قبال تحویل زمین، ساماندهی مشاغل و صنوف مزاحم را با جدیت پیگیری و شهرداری را در راستای شهری سالم یاری می‌نماید.

شایان‌ذکر است، سازمان میادین در راستای امر ساماندهی، نیازمند دریافت زمین مناسب جهت توسعه خدمات‌رسانی مؤثر و مطلوب است، تا زمینه فعالیت در سازمان گسترده‌تر و خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه و رضایت‌مندی عموم را جلب نماید. در نهایت اجرای طرح‌ها و پروژه‌های سازمان در سطح شهر، باعث جذب سرمایه، ساماندهی مشاغل مختلف و کسب درآمد پایدار می‌گردد و از سفر‌های غیرضروری درون‌شهری کاسته، که این امر باعث کاهش ترافیک و مصرف انرژی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • افتتاح ۱۶ پروژه شاخص در مجموعه صفه، اقدامی موثر در ارتقای صنعت گردشگری
  • منطقه پردیسان قم صاحب مجتمع نانوایی می‌شود
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۵ پروژه جدید به مجتمع گردشگری صفه افزوده شد
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • مطالبه ۳۵ میلیارد تومانی شهرداری قوچان در پروژه مجتمع فرهنگی هنری
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال/ حل معضل بزرگ ترافیکی در غرب تهران
  • تولید بیش از ۲۶۰ هزار تن آسفالت در مجتمع تولیدی صفه اصفهان