Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- واشنگتن ويزاردز با درخشش جان وال و بردلي بيل که اين روز ها درگير حواشي بسياري شده اند، موفق شد تا مقابل حريف قدرتمند خود کامبک بزند.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، ستاره کوارتر اول اين بازي کسي جز توبياس هريس نبود. او موفق شد تا به تنهايي 18 امتياز در اين وقت از بازي به دست بياورد. درخشش او باعث شد تا کليپرز با اختلاف 19 امتيازي در کوارتر اول پيش بيفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر دوم، هر دو تيم از حريف خود کم نمي آوردند و بازي نزديکي را ارائه دادند. گرين و پورتر جونيور، دو بازيکني بودند که بار حملات پايتخت نشينان را در اين کوارتر بر عهده داشتند. کوارتر دوم بازي با نتيجه 33-33 خاتمه يافت.
با شروع نيمه دوم، واشنگتن ويزاردز روي ديگر سکه را به حريف نشان داد. جان وال و بردلي بيل، زوج پرحاشيه اين روزها، با ارائه عملکردي فوق العاده، نتيجه کوارتر سوم را 32-22 کردند. در کوارتر چهارم، گرين و مارکيف موريس نيز به اين دو پيوستند تا تيم بحران زده واشنگتن ويزاردز، در پايان با نتيجه 125-118 حريف قدرتمند خود يعني لس آنجلس کليپرز را شکست دهد. نکته جالب اين بازي، جان وال بود که از 12 اقدام سه امتيازي خود، 6 پرتاب را وارد سبد کرد و بردلي بيل که معمولا از او در اين امر بهتر است، حتي يک پرتاب 3 امتيازي را هم به ثبت نرساند.

پورتلند تريل بليزرز با درخشش ديمين ليلارد و سي جي مک کالم، با نتيجه 114-118، نيويورک نيکس را از پيش رو برداشت. کوارتر اول بازي بسيار نزديک دنبال شد. درخشش تيم هاردوي جونيور براي نيويورک نيکس و عملکرد مثبت ديمين ليلارد و سي جي مک کالم از سمت ديگر، اين وقت از بازي را بسيار تماشايي کرده بود. اين کوارتر با برتري 35-33 نيويورک نيکس خاتمه يافت. کوارتر دوم نيز وضعيتي مشابه داشت. آتش بازي لنارد و مک کالم در ابتداي کوارتر دوم، با بازي تيمي خوب از سوي نيکس جواب داده شد. نتيجه 25-25، حاصل تلاش هر دو تيم در کوارتر دوم بود.
با شروع نيمه دوم بازي، روند بازگشت پورتلند به بازي رقم خورد. مثلث ليلارد، مک کالم و لنارد، با نفوذ ها و پرتاب هاي کم نقص خود، وقت کابوس واري را براي سفيد و نارنجي پوشان نيکس به وجود آوردند. کوارتر سوم با برتري 25-31 اهالي کنفرانس غرب تمام شد. غفلت يک کوارتري به قيمت باخت نيويورک نيکس تمام شد. کوارتر چهارم مثل دو کوارتر اول بود و در پايان با نتيجه 29-29 به پايان رسيد. تلاش هاي بورک و تيم هاردوي جونيور، با پاسخي از سوي ليلارد و مک کالم مواجه مي شد تا چهاردهمين شکست فصل نيويورک نيکس رقم بخورد.

بامداد امروز و در ادامه رقابت هاي NBA  تين تورنتو موفق شد برابر ميزبان خود يعني اورلاندو به پيروزي 93-91 برسد. از همان آغاز بازي اين تورنتو بود که نمايش بهتري داشت. هماهنگي خوب بين دفاع و حمله و انتقال سريع بازي باعث شد تا اين تيم اختلافي خوب با ميزبان ايجاد کند و با پرتاب هاي خوب لنارد با نتيجه 29-17 پيروز تايم اول شود. با آغاز کوارتر دوم اما اورلاندو به وضعيت دفاعي خود نظم داد تا اختلاف بيش از قبل نشود. ميزبان تايم دوم را با پيروزي 20-18 پشت سر گذاشت.
با آغاز نيمه دوم اين ديدار اورلاندو به بازي خوب خود ادامه داد. حملات همه جانبه اين تيم بار ديگر باعث شد تا اورلاندو با برتري 38-26 در تايم سوم راهي کوارتر آخر شود. در کوارتر آخر بازي اما اين تورنتو بود که نمايش بهتري داشت و با مديريت جريان بازي موفق شد 20-16 پيروز کوارتر چهارم شود تا در مجموع در اين ديدار سخت بيرون از خانه به برتري برسد.

در چارچوب رقابت هاي بسکتبال حرفه اي آمريکا، NBA، دو تيم ميامي هيت و بروکلين نتس به مصاف هم رفتند که اين بازي با نتيجه 104 بر 92 به سود بروکلين به پايان رسيد. در کوارتر اول اين ديدار بروکلين بسيار بهتر بازي کرد و در آخر موفق شد 20 بر 13 حريف خود را ببرد. در کوارتر دوم اما هيت بهتر کار کرد و با نتيجه 29 بر 19 نتس را شکست داد و بازي در مجموع 42 بر 39 به سود آن ها دنبال شد. کوارتر سوم نزديک به هم بود و در آخر اين کوارتر به نتيجه تساوي 35-35 رسيد و نتيجه به عدد 77 بر 74 به سود ميامي رسيد. اما در کوارتر چهارم بروکلين نتس کامبک زد و اين بازي را 30 بر 15 پيروز شد تا در مجموع 104 بر 92 حريف خود را شکست دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: واشنگتن ويزاردز لس آنجلس کليپرز جان وال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۶۱۳۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!

به گزارش "ورزش سه"، نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال عربستان، با پیروزی الهلال به پایان رسید. این تیم توانست در استادیوم الجوهرة شهر جده با نتیجه دو بر یک از سد الاتحاد عبور کرده و راهی مسابقه پایانی شود.

نکته عجیب درخصوص این مسابقه، هفتمین شکست متوالی الاتحاد برابر الهلال فقط در طول مسابقات فصل جاری بود. موضوعی که باعث تمسخر ببرها از سوی آبی پوشان شده و این رکورد منفی در تاریخ فوتبال عربستان بی سابقه است.

نخستین تقابل دو تیم به پیش از شروع فصل و تورنمنت باشگاه های عربی بازمیگردد. جایی که الهلال در مرحله یک چهارم نهایی، با گل های ساویچ، سالم الدوسری و مالکوم توانست در برابر تک گل رومارینیو، سه بر یک الاتحاد را شکست دهد.

شکست های دوم و سوم الاتحاد در رقابت های لیگ حرفه ای بود. الهلال در بازی رفت و در استادیوم الجوهرة جده در شرایطی که نیمه نخست را با شکست سه بر یک به رختکن رفته بود، در نهایت با نتیجه چهار بر سه برنده شد. در مسابقه برگشت نیز آبی ها سه بر یک پیروز شدند.

سپس در فاصله یک هفته، این دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با هم روبرو شدند. الهلال در هر دو بازی رفت و برگشت با نتیجه مشابه دو بر صفر از سد الاتحاد گذشت تا برای پنجمین بار متوالی در این فصل، از سد قهرمان فصل گذشته لیگ عربستان عبور کند.

این دو تیم چندی پیش در فینال سوپرجام عربستان با هم روبرو شدند که الهلال سه بر یک پیروز شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. بالاخره هفتمین پیروزی الهلال مقابل ببرها در این فصل، شب گذشته به دست آمد و آنها با وجود اینکه بیش از 70 دقیقه را 10 نفره بازی کردند، اما در نهایت دو بر یک به پیروزی رسیده و راهی فینال جام حذفی شدند.

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | انتقام سلتیکس از میامی هیت؛ دانچیچ به خودش آمد
  • در انتظار شکست بارسا: رئال دو ساعت در برنابئو می‌ماند!
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • ذوب‌آهن به‌دنبال سومین برد خانگی مقابل نساجی
  • باورنکردنی: الاتحاد امسال 7 بار به الهلال باخت!
  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم